دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

هههههههههههه!!!

سلام! من پریماه هستم! اینجا گیلانه!


من دقیقا ۵۰ دیقه پیش تازه یادم افتاد فردا کنکور آزاد ریاضی دارم!!! آی لاو یو پی ام سی!!!



باو چیه اینجوری نگام نکنید دیگه!!! جدا یادم رفته بود جریان دانشگاه آزادو!


بیچاره بابامو از وسط مهمونی بلند کردم ساعت ۱۲ شب رفته واس من کافینت پیدا کرده کارت ورود به جلسه بگیره!!!! شانس آوردماااا!!!!!!

 البته از این جهت شانس نیاوردم که افتاده صبح! کاش بعدظهر بود!!!

واای!!!حالا بیا آدرس حوزه رو پیدا کن ۷ صبح!!! جریان داره!!!!

میخواین جریانشو بدونین برین آرشیو تیر ماهو بخونین!!!


خب دیگه!

زیاد نمی تونم بمونم اینجا!

آخه فردا کنکور دارم!!!! =)) :))

 


امسال من در عرض۱ هفته ۳ تا کنکور دادم!!! پدرم در اومد دیگه به خدا!! آرتروز گرفتم!!!


فعلا بای!!!


I'M BACK...!!!

تا حالا شده دلتون واسه کامپیوترتون تنگ بشه؟!!!

وقتی دوباره صفحه مانیتورو روشن ببینین بخواین دست بندازین دورش بغلش کنین؟!!! :دی

...

.

.

.بعدا نوشت1: چیه؟؟ حالا حتما باید اولین جملم راجع به نتیجه کنکورم باشه؟؟!

خب بد نبود باید نتیجش بیاد ببینیم چه گلی به سرمون زدیم!!!


بعدا نوشت2:دلم واسه همه تون تنگ شده بود نامردا!!


خدا جون...فردا کمکم می کنی دیگه...نه؟؟؟