دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

امروز من

.خازن قطعه ای الکتریکی می باشد که وظیفه ی آن در مدار ذخیره ی بار و انرژی الکتریکی است-  

 

...الان ۳۵ دیقست که سر همین جمله موندم...انگار چشمام قفل شدن.اصلا نمی دونم دارم به چی فکر می کنم...خودمم نمی دونم...هی میگم الان شروع می کنم اما 

 

:الان می دونم دارم به چی فکر می کنم 

...راستی...فردا بیست و هفتمه 

...۲۷...۲۷...۲۷ 

پشت دفترم می نویسم: 

 

.چهارشنبه- ۲۷/۵/۸۹ - ساعت ۱:۳۰ صبح آغاز 

 

.چهارشنبه- ۲۴/۹/۸۹ - ساعت ۱:۳۵ ظهر پایان 

  

 ...چه زود گذشت 

...چه زود تموم شد 

...چه بد 

 

 ساعت ۸:۱۰ غروب همین روز: 

 

...هنوز سر همون صفحه اول دفتر هستم.منتها خازن تخت و ظرفیت خازن رو هم به زور خوندم خدا کمکم کن...این یکیم خراب کنم دیگه هیچی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد