دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

.امروز بعد یه هفته در شکوهو باز کردن.من ساعت ۶ کلاس داشتم.با این که یه خیابون بالاتر از خونمونه از اون روز که خبر فوت آقای آقاجانی رو شنیدم یه بارم از اون خیابون اصلا رد نشدم.

امروز که رفتم دیدم جلوی در واسش حجله درست کردن (درست نوشتم؟) کلی پرده سیاه و اینا.رفتم داخل دیدم همه دارن گریه می کنن ...آقای قهرمانیم که اومد از قیافش تابلو بود منتظر بهانست که تعریف کنه و منم دوباره(دوباره که چه عرض کنم صد باره) اشکم در اومد. 

نمی دونم اگه این اتفاق خدای نکرده واسه یکی از اعضای خانواده خودم می افتاد چی کار می کردم؟؟؟ لابد می مردم خودمم.خلاصه سردرد شدید الان دست از سرم بر نمی داره. تازه یه کم فراموش کرده بودم.خیلی خودم کم درد دارم اینم روش.فردا ادبیاتو نامرد می خواد از اول تا آخر امتحان بگیره.منم که می شناسید دیگه انقد خوندم بار علمی همین طوری داره تراوش می کنه از مخم

نظرات 6 + ارسال نظر
هیوا یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ق.ظ http://my-darkness-room.blogsky.com/

سلام دوست تازه
دختر جادویی!
عجب اسمی انتخاب کردی...
من معروفم به کودک جادویی...البته نوشته هام به این اسم معروفن !بین آشناهام.
امیدوارم همیشه تن خودت و خانوادت سلامت باشه و هیچوقت رنگ مریضی رو نبینین چون کارد رو به استخوون آدم می رسونه!
بهم سر بزن ...من تازه صاحب خونه شدم...شاید واسه هم دوستای خوبی بشیم...
نظر بذار...نذار تنها باشم.
ممنونم

سلام حتما عزیزم.

ye dokhtar یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

salam azize delam.in ayamo behet tasliat migam.shoma mano nemishnasi .man az tarighe web log ba to ashna shodam.mikhastam komaki behem bokoni .dar vaghe ye soale.ama motaasefane bande messengeram pak shode va az tarighe tel mitoonam bat sohbat konam va soalamo beporsam az tarafi inja ham nemishe man payame khosusi bara to bezaram shomaramo , rahnamaim ko .

سلام.نمی دونم من چه کمکی می تونم بکنم... هیچ نشونه ای هم نذاشتی.من تنها راهی که به ذهنم می رسه اینه که با ایمیل یکی از آشناها یا دوستات بهم ایمیل بزنی.آدرس ایمیل من اینه:
magicgirl2016@gmail.com
چون من متاسفانه نمی تونم باهات تلفنی صحبت کنم.(یعنی گوشی ندارم)در هر صورت خوشحال میشم بتونم کمکی بهت کنم.

هیس یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://l-liss.blogsky.com

گفتی خازن یاد روزهای بدم افتادم

سلام

!!!

هیوا دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ق.ظ http://my-darkness-room.blogsky.com/

دوباره سلام صنم عزیزم...
راستش دلم یه کم گرفته بود...
اومدم اینجا که نوشته های قشنگتو بخونم...بازم غصم شد...
می دونی...این دنیا ارزش ناراحتی نداره...حتی یه قطره اشک چشمای قشنگتو...(کی به کی میگه !)
اون آقا الان تو جای بهتری داره به زندگیش ادامه می ده و این احساس سبکی به آدم میده...هر احساس نا خوشایند دیگه ای که ما راجع به مرگ اطرافیانمون داریم٬واسه دلتنگی خودمونه عزیزم...به این فکر کن که چه جوری زندگی کرده...حتما خوب زندگی کرده...چی از این بالاتر و بهتر عزیزم؟
ادم باید تا زندس فقط تاثیر مثبت رو دیگران بذاره و کمک کنه تا انسانیت از بین نره....کمک کنه تا آدما به خاطر پول به جون هم نیفتن و دوستی ها از بین نرن...وقتی تمام تلاشتو بکنی که خوب زندگی کنی٬مرگ برات واقعا معنای یه شروع دوباره رو می ده عزیز دلم...سعی کن مقاوم تر باشی...ممکنه این اتفاق واسه هر کی پیش بیاد گلکم...خدا به خانوادت سلامتی بده...همچنین به خودت...
عمر طولانی کنن تا گلشون رو که تو باشی تنها نذارن ...
وای چقدر حرف زدم !
شاد و سلامت باشی دوست خوبم...
مراقب سلامتیت باش !

سلام هیوا جون!خوب کردی اومدی.
راستی اسمم پریماه بوداااااااا!
البته...صنم هم بد نیستا!

. دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ http://nog.blogsky.com

سلام
خوبی چطوری
از اینجا رد می شدم خواستم عرض ادبی کرده باشم
موفق باشی

سلام.ممنون که اومدی.

. چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ق.ظ http://nog.blogsky.com

سلام
نمیایی پیش ما به ما هم سری بزن
موفق باشی

من که سر می زنم هی!!اومدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد