دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

...

سلام دوستای خوبم.شب یلداتون مبارک.امیدوارم شما مثل من از شمردن جوجه هاتون پشیمون نشده باشید.دیگه از دوشنبه امتحانای من شروع میشه فکر نکنم که بتونم تا آخر امتحانا بیام.فقط واسم دعا کنید امتحانامو خوب بدم.امیدوارم توانایی خرخونی کردنو داشته باشم.البته می دونم هیچ وقت طاقت نمیارم که ۱ ماه نیام.میام نظراتو تایید می کنم میرم! راستی می خوام یه وبلاگ دیگه باز کنم.اینجا اصلا نمی تونم عکس بذارم.یه مدت یه وبلاگی درست کردم که تیتر اون دنیای این روزای من بود.باور می کنید بازدیدش تو یه هفته از این وبلاگم بیشتر شد؟؟!! 

هر وقت درست کردم آدرسشو میدم بهتون.فعلا خدافظ.

نظرات 4 + ارسال نظر
هیوا چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ http://my-darkness-room.blogsky.com/

سلام... !
یه روزایی اسم بهترین دوستم بود...
تو بیمارستان باهاش آشنا شده بودم...
مثل خودم بود...
عین خودم...مثل تو مهربون و دوست داشتنی...
برام همه چیز بود...صداقت...معرفت...همه چیز...
حالا تو و حرفات من رو یاد اون می اندازه پریماه جونم...
واسه همین بهت گفتم صنم.
از این به بعدم به اسم خودت باهات حرف می زنم...
چون تو از صنم مهربون تری...
تو پریماهی...یه دوست خوب و با معرفت که منو ندیده دوستم داره !( واسه خودم نوشابه باز کردم ! خودمو خیلی تحویل می گیرما !!! نه؟)

امیدوارم موفق باشی گلکم...
همیشه بهترین باش...تو همه چیز...شک نکن که تو بهترینی و مشکلی نیست که بتونه شکستت بده !
تمام مشکلات یه بازین...که می خوان تورو خسته کنن...تو هم باهاشون بازی کن...به زبون خودشون...اونوقت خودشون عقب می کشن عزیزم...
تو باید تو امتحاناتت از همه مفق تر باشیا !
خواهر من باید درس خون و زرنگ باشه تا همه بهش غبطه بخورن !
بهم قول بده که بترین می شی عزیزم...
تمام تلاشتو بکن !
باز ۱ر چونگی کردم...ببخش
مواظب خودت باش !

سلام هیوا جونم! اتفاقا دوست دارم نظرات همه زیاد باشه!خوندنو دوست دارم.مرسی که بهم دلداری میدی آجی خوبم.

بهنام چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ق.ظ http://baran4.blogsky.com

سلام
مرسی که بهم سر زدی و نظر فمنیستی خودتو گفنی !!
ولی آیا به نظر خودت واقعا زنا تو صداقت از آقایون برترن ؟! من که باهات مخالفم ..!
راستی من آپ کردم .بهم سر بزن .

هه! دلت خوشه ها...! آقایون یه روده ی راست تو شکمشون ندارن.
بیچاره خانوما.البته طرفداری بیخودی نکنم دخترایی هم هستن که راست گفتن بلد نیستن اما بنا به تجربیاتم!! عقیدم اینه که دخترا صادق ترن! بله!!

گربه تنها چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

خوب شاید علتش اینه که وقتی میایی اینجا آنتی ویروس آلرت میده
برای همین کمی ترس داره بیایی اینجا

رویا جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ

salaaaaaaaaaaaam azizam veblaget kheyli ghashangehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
duset daram dokhtar khaleeee

سلام!خوش اومدی عزیزم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد