دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

عنوان ندارد

راهی برای رفتن        

               نفسی برای بریدن

                                کوله بارم بر دوش

                                              ...مسافر می شوم گاهی


عشقی برای خواندن

                 بغضی برای شکفتن

                                  خاطراتم در دست

                                                  ...بازیچه می شوم گاهی



نگاهی در راه

         اعتمادی پرپر

                 پاهایم خسته

                          ...هوایی می شوم گاهی


فکر های کوتاه

           صبری طولانی

                       صدایی در باد

                                 ...زمستان می شوم گاهی



روز های رفته

          ماه های مانده

                     تقویمم بی تاب

                               ...دلم تنگ می شود گاهی



جای پایی سرد

            رد پایی گنگ

                      در این سایه ی تنهایی

                                         ...چه بی رنگ می شوم گاهی




                    *****************************************

نظرات 3 + ارسال نظر
. چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ http://nog.blogsky.com

سلام
خوبی؟بابا هنوز بعد از امتحانات نیومدی پیشم. اشکال نداره هر جا هستی موفق باشی!!!!!!

من اومدم که...؟؟!! ۷ بهمن اومدم! بازم میام خب!

زهرا شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://flashfiction.mihanblog.com

چقدر آشنا بود

shadi_wizard جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ق.ظ

سلام ژری جونم.
خوبی؟؟؟
اللهی که همیشه موفق باشی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد