دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

سلام به همه.بالاخره حوصلم گرفت بیام و چند خطی بنویسم.قبلا الکی میومدم به امید کامنتای دوستان که ضایع می شدم! ماشالله هزار ماشالله انقد با مرامید که هر دفعه میام با کامنتاتون شرمندم میکنید!!   اصلا بعضی وقتا به سرم میزنه که این وبلاگو کلا حذفش کنم.اما بعد میگم بیخی. اها!!! یه چیزی!!! یه آهنگ خیلی خیلی قشنگ از بریتنی پیدا کردم البته اینو تو سال ۲۰۰۴  خونده نمیدونم چرا من تا حالا نشنیده بودمش!!! اسم آهنگ every time  هستش برید حتما دانلود کنید! از این لینک هم میتونید ولی باید فیل شکن داشته باشید!


واسه دانلود اینجا رو کلیک کنید!!


 تو ادامه مطلبم متنشو میذارم فقط احیانا بعضیا خیالای بیهوده نکنن! با توام ها مارال خانوم!!

همین طوری دوسش دارم! 


اینم متن آهنگ every time  از britney  جون! اگه یه بار تو عمرش یه آهنگ درست حسابی خونده باشه اینه!!! :


Notice me...


Take my hand...


Why are we


Strangers?? when...


Our love is strong


Why carry on without me...??                           


Every time I try to fly I fall...


without my wings I feel so small 


I guess I need you baby


And every time I see you in my dreams


I see your face, it's haunting me


I guess I need you baby


I make believe...


That you are here...


It's the only way


I see clear...


What have I done...??


You seem to move on easy...??


every time I try to fly I fall


without my wings I feel so small


I guess I need you baby...


And every time I see you in my dreams


I see your face, it's haunting me...


I guess I need you baby...


I may have made it rain


Please forgive me...


My weakness caused you pain,


And this song is my sorry...


At night I pray


That soon your face Will fade away...


And every time I try to fly I fall...


without my wings I feel so small...


I guess I need you baby...


And every time I see you in my dreams


I see your face, it's haunting me


I guess I need you baby...


حالا ترجمه فارسیش:


به من توجه کن...


دستمو بگیر...


چرا ما باید مثل غریبه ها باشیم


وقتی اینقدر عشقمون قویه؟


چرا بی من میری؟؟


هر وقت سعی می کنم پرواز کنم شکست می خورم


بدون بال هام احساس حقارت می کنم...


فکر کنم بهت نیاز دارم عزیزم


و هر بار که تورو تو رویا هم می بینم


چهرت از جلوی صورتم کنار نمیره


فکر کنم بهت نیاز دارم عزیزم


   

                *******************************************


من خودمو قانع کردم که تو اینجایی


و این تنها راهیه که به وضوح می بینم


مگه چیکار کردم که اینقدر  ساده ازم گذشتی؟؟


هر وقت سعی می کنم پرواز کنم شکست می خورم


بدون بال هام احساس حقارت می کنم...


فکر کنم بهت نیاز دارم عزیزم


و هر بار که تورو تو رویا هم می بینم


چهرت از جلوی صورتم کنار نمیره


فکر کنم بهت نیاز دارم عزیزم


شاید من باعث این همه مشکلات شدم


خواهش می کنم منو ببخش


نقطه ضعف های من به تو آسیب رسوند


و این آهنگ واسه معذرت خواهیه...


شبها دعا می کنم


که خیلی زود صورتت از جلوی چشمام محو بشه


هر وقت سعی می کنم پرواز کنم شکست می خورم


بدون بال هام احساس حقارت می کنم...


فکر کنم بهت نیاز دارم عزیزم


و هر بار که تورو تو رویا هم می بینم


چهرت از جلوی صورتم کنار نمیره


فکر کنم بهت نیاز دارم عزیزم....


تموم شد!!!!!!!!!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد