دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

شکایت نوشت!!!

خدایاااا بار الها...!!! آخه من چی بگم؟؟!!! این همه زحمت کشیدیم کنکور تخصصی زبان دادیم.... دلمون خوشه میخوایم مترجم مملکت بشیم...امروز رفتم انتخاب واحد...پسره برگشته میگه تا ۱۸ واحد می تونی برداری ولی من توصیه می کنم چون ترم اولی همون ۱۳ تا رو بردار...مام گفتیم لابد درسا تخصصی و سخته دیگه!!گفتیم باوش!

اومدم اسم کتابارو نگاه می کنم...فارسی-اندیشه اسلامی-خواندن و درک مفاهیم ولی این چهارمیش لج منو در میاره لامصب!!!! گفت و شنود ۱!!!

خدایا این همه ذوق و شوق کردیم میخوایم زبان بخونیم...حالا من باس بیام اینترو و اینترچنجی که ۳ سال پیش خوندم و  دوباره واس دانشگاه بخونم؟؟؟!!!! نه...نه...!!!گناه ندارم؟! من امروز میرم همه ۱۸ تا واحدو یه جا بر میدارم....واقعا که عارم میاد....اه اه اه!!! دلم خوش بود دانشجو شدم!!!

اگه واقعا باید اینارو بخونیم...من که معدلم ۲۰ میاد!!!




بعدا نوشت۱:والا!!

نظرات 11 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
وبلاگت خیلی قشنگه
در ضمن خودتو عذاب نده چون این تعریف شده س !
بیا به وبلاگم لطفا.....

سلام!!
همیشه میای که اینجا یادت نمیاد منو؟!
منم گاهی میام وبت!
چشم!

حاج علی چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ http://s-minimal.blogsky.com

کی گفته 13تا؟!؟!؟ این چه کاریه کردی؟؟؟!؟؟
برو اون 18تا رو پر کن...
ببین یه بخشنامه هایی اومده که الان حوصله ندارم توضیح بدم...ولی بهت بگم که بهتره هر 18تا رو پر کنی...شک نکن...اگه دانشگاه ما هستش من میدونم دیگه...

میخوام یه کتاب تخصصی بردارم دستور نگارش ۱! اون ۱ واحدو چی کارش کنم!!! معارف چرت و پرتی؟!!من ترجیح میدم ۱۷ تا واحد بردارم پس!!!
ولی دلم نمیاد عمر و وقت و ۱ ترم خودمو به خاطر ۵ تا کتاب آسون به فنا بدم! مجبورم همون ۱۸ تارو وردارم!!

AlOne پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ http://tanhaeii.blogsky.com

سلام پریما خوبی ؟!

بالاخره ثبت نام کردی ؟!

راحت شدی از دست این مدرسه کوفتی بابا !

حال کن !

نه هنوز!!:))
ولی شنبه کلاس دارم!!!
آره!راحت شدم!

Zhinoos.Blue پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ http://kooleh-poshti.blogsky.com

اخی

از ایم آخیا گفتم که اینجوری( )بشی

واقعا که!!!
با ما هم آره؟!!

شایان جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

اخرشم ملا میشی شک نکن :دی

اولا که آب زرشک!!
دوما که واقعا خلی که باز وبلاگتو تعطیل کردی!!
سوما که تولدت مبارک!!!!

رضا یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://reza1366.blogsky.com

سلام مرسی که به وبم سر میزنی
افرین به راست گفتنت این خوبه مه خودت میگی

خواهش!!
واسه چی نباید راستشو بگم آخه؟!

وحیده دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

هووووووم!!
درکت میکنم!!
منم سر زبان مثل تو بودم!
کار خوبی میکنی!
همون 18 تا رو بردار!
ولی من شک دارم که 20 بشی!
البته اگر پیام نوری!

باو ترم اولو که دیگه میشه!!!نمیشه؟!!!
خب عیب نداره ۱۶ هم برادر بیسته!!!

فافا جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

سلاااام پرپر!!!!
18 تا رو بردار! به نظر من اگه میتونی 20 تاش کن
ترم اول راحته میتونی معدل بالا بیاری ولی ترم اول چوون ترم اولــه درس خوندن سخت میشه! بیشتر شیطنت کیف میــــده!

موفق باشی عزیزم

دیگه ۱۷ تا شد!! آره دیگه چون خودمم شیطونم گفتم زیاد بردارم ضایع میشم حالا بیا!!!
این شد که به همون ۱۷ تا راضی شدیم!!

زهرا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ

در مورد رشتت باید بگم معرکس.فقط باید با علاقه و انرژی زیاد بخونی مطمئن باش ازش خوشت میاد و لذت میبری... من خودم ترم3 مترجمی ام و واقعا عاشق رشتمم

میدونم!!
منم عاشق زبانم خوب!!!فقط کلاسام با هم تداخل داره همین مشکله!!
وگرنه خوندنشو میخونم!

mania پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ http://blackswan.blogsky.com

نمی خوام نا امیدت کنم
من لیسانس مترجمی زبان دارم ، از همین کلاس های زبان موسسات علاقمند شدم به زبان و خواستم که رشتشو بخونم، ترم های اول تازه خیلی خیلی خوب بود و احساس می کردم همینه!من همینو می خواستم!
اما بعد...به نظرمن رشته ای رو که دوس داری نباید دانشگاهی دنبال کرد.ترم های آخر ترجمه مکاتبات و اسناد ترجمه متون اسلامی و خیلی متون مسخره ی دیگرو داره که البته سلیقه ایه و من شخصا لذت نمی بردم و دیگه از ترم 3 به بعد خبری از مکالمه و مطالب جالب نیست و همش یه مشت تئوری و نظریه ی ترجمه و error analysis رو باید هضم کنید تازه آخرش اگه زرنگ باشی و آشنا داشته باشی جایی کار پیدا کنی
ببخش زیاد حرف زدم

ممنون از اینکه تجربیاتتو در اختیار من گذاشتی..ولی من به خاطر موسسه های زبانی که رفتم بهش علاقه مند نشدم...از 6-7 سالگی زبانو دوست داشتم...نمیدونم چرا!
و البته این یه قانون شده تو ایران که روش تدریسشون خسته کننده باشه ولی امیدوارم من تا ترم آخر همین جوری بهش علاقه داشته باشم! و اینم بگم که هدفم دبیری زبان نیست!
شاید یه روزی راهنمای توریست بشم توی این تورهای مسافرتی یا مهماندار هواپیما!!
کارای یکنواخت مثه دبیری رو دوس ندارم!!شاید موقع دانشجویی چند وقت توی موسسه ای کار کنم!

شهریار شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ http://fun_talesh.blogfa.com

اگه یه روزی جایی تدریس کردی بگو منم ثبت نام کنم بیام سر کلاست شلوغ کنم بندازیم بیرون!!!!

آره حتما!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد