دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

عنوان نوداره جیگر :دی

مارو باش چه خیال ها در سر میپروراندیم واسه تابستون!!

این چه وضعشه آخه تابستونا هر سال زودتر از سال قبل تموم میشه!

دانشگاه ما هم که دیگه جو گرفتتش کلاساشو 2 هفته زودتر شروع میکنه!! آخه تو روزای عادی کلاسا تشکیل نمی شه واسه چی میگین از 15 شهریور اوقات آدمو تلخ می کنین؟! هاااااااااان؟!

اصن نمی فهمم تابستونم چه طور تموم شد...هرسال دیگه حداقل واسه تولدم اینجا میومدم یه پستی میذاشتم ولی امسال با خودم فکر کردم نیازی نیست هر سال همین کارو بکنم...

شایدم تقصیر این فیس بوک لعنتیه!قبل اون خیلی میومدم اینجا...! نمی دونم!

به هر حال تصمیم گرفتم که اینجا واسم حکم یه دفترچه خاطراتو داشته باشه...البته نه خیلی خصوصی...

امسال اصن نفهمیدم تولدم چی شد...!! خواهرم بله برونش (البته به صورت کاملا اتفاقی)! افتاد روز تولدم! منم صبحش مسابقه بسکتبال داشتم با باشگاه آزادی. هیکلاشون ماشالا همه هرکول!  همون اول بازی انگشتمو ناقص کردن! (همون انگشته حلقه بیچاره که همیشه همه بلا ها سر اون میاد! البته تو این 2 ماه فقط 5 بار رگ به رگ شد!!) بماند.با همه بی عدالتی هایی که در حق ما شد و مربی ما زورش به 3 تا مربی اونا نمی رسید ما بردیم. :دی بعدش اومدم خونه و دیدیم دیگه انرژی واسمون نمونده و هی اخطار buttery low میاد جلوی چشامون.یه استراحتی کردیم و بعدشم دیگه مهمونا اومدن و ....

هیچی دیگه همین! خواستم بگم سرم کلاه رفت هیچ کدوم از خاله ها تولدمو یادشون نموند و از کادو خبری نشد! البته عمه ها و خانواده پدری کاملا از خجالتم در اومدنو جبران شد ضررا!! :))


بعدا نوشت:واای احساس می کنم دوباره دارم سرما میخورم!! :(( 2 بار آنفولانزا تو تابستون واقعا بی انصافیه...:(

خدا نههههههههههههه!!

نظرات 8 + ارسال نظر
eli naz سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ http://oli.pw/A8XVN

سلام عزیزم خوبی ؟ وبلاگ باحالی داری من که خوشم اومد . من یهت سر زدم توم بیا یه سر بهم بزن اگرم دوست داری منو به اسم نایاب ترین ها لینک کن و بیا تو سایتم صفحه تبادل لینک اونجا لینک خودت رو بزار . منتظرتم ممنون الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

:-/

فاطمه چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

تولـــــــــــدت با تاخیر مبارک

الهـــی تمام این خستگی ها لذت بخش ِ

موفق باشی پریماه جوووووووووووون

مرسییییییییییییییییییییی عزیزمممممممممممممممم!
من که آخر یاد نگرفتم چه طوری اینجوری کشیده بنویسم!!:دی
مهمم نیست زیاد البته
توام موفق باشی فافاااااااااا

شایان پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ http://adamsism.ir

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
دلم برات تنگ شده بود ها
مبارکه :دی
هر سه تاش :دی

سلام پسرم!!!
دل ما هم واسه پسر فیلسوف شاعرمون تنگ شده بود!!
مرسییی!! :دی
خوبستی؟

Zhinoos.Blue شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ب.ظ http://kooleh-poshti.blogsky.com

چقده حال میده میری وب رفقای قدیمی، میبنی وبشون شده سرزمین ارواح، بعد میفهمی چقده درگیر زندگی واقعی شدن.. هعــــــــی خدا... رومانتیک شدم الان! :D

هه هه هه!!!
آره مخصوصا من یکی انقد لای در گیر کردم که نگو!!

فاطمه شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.alone2017.blogfa.com

شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی کسیو نداری !!!

که بهت فکر کنه,!!

اینجاست که :

... میفهمی برخلاف شلوغیه درونت!! چقدر تنهایی!

شفیق سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.alone-2012.persianblog.ir

نمى دانم چه رابطه ایست ؟
بین نبودنت با رنگ ها
دلتنگ تو که میشوم
زندگى ام سیاه مى شود !

مادمازل چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ق.ظ

هیکلا مبل 2 نفره
خخخخخخخخخخخ
(آپ)
یکی نیس به من.....؟

shervin دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:52 ب.ظ http://sherlook.blogsky.com

salam kheili bahal bod mr30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد