دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

بعله.


وقتی دشمنت از تو بدگویی می کند و دوستت خبرش را به تو میرساند, بدان که دشمن و دوستت برای آسیب رساندن به تو همدست شده اند...

نظرات 2 + ارسال نظر
BEHZAD چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:54 ب.ظ

این جمله از خودت بود؟
احسنت

نچ!! این حرفا از من بر میاد به نظرت؟

هوشمند چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:19 ب.ظ http://lordworld.blogsky.com/

سلام چقدر خلوت شده وبت درست مثل من یاد گذشته ها بخیر

به! سلام
خودمم دیگه اینجا سر نمیزنم! چه برسه به بقیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد