دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

آیا باد گرم بهانه قابل قبولیست برای درس نخواندن؟

نع؟

حتی اگه باد شدید باشه؟ 

بازم نه؟

باشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
mst چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ب.ظ

به بهههه...
چطوریایی؟

بابا ایول... تو هنوزم به من سر میزنیا

خیلی باهاااالی... میگم دیگه مجبور شدم جم کنم... وگرنه من اصلا دلم نمیخواست...
حالا شاید به مدت دیگه شروع کردم به نوشتن...

ضمنا باد و طوفان و این چیزا همش بهووونست... نمیخوای بخونی، رک و پوست کنده بگو نمیخوااااااام

من خوب خوب
بس چی؟ فک کردی چون تو نمیای مام نمیایم؟
آره...من میدونم بازم میای... :دی
نمیخوام نمیخوام نمیخوام نمیخوام نمیخوااااااااااااااااااااام
ولی مجبورم پاس بشم

بهزاد دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:29 ق.ظ http://anahno.blogsky.com

درستو بخون

تو از کجا فهمیدی من درس دارممم :(((
خب. :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد