دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

Here I am on the road again

پناه ببریم به وبلاگمون یا زوده؟ 

از محیط توییتر و اینستاگرام و ...خیلی خسته ام.دوست دارم برگردم اینجا که هیچکس نشناستم و منم هیچکسو نشناسم.

مچاله بشم تو وبلاگ نقلی قدیمی خودم.

پ.ن.چه خاکیم گرفته.:/

نظرات 2 + ارسال نظر
mst چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 02:43 ب.ظ

میبینم که وبلاگ دنیای این روز های من، دوباره جان تازه گرفته
خوش اومدی و بسی خوشحال شدم که دوباره دیدمت
من نمیتونم به راحتی دست از این دنیای نوشتن بردارم، البته بیشتر این دنیای نوشتنه که نمیتونه دست از سر من برداره بی تربیتتتتت

سلامت باشی.فعلا نیمه جونه. فقط قصد نوشتن کردم متاسفانه بیشتر تو سرم با خودم صحبت میکنم :)) اشکال نداره یواش یواش راه میفتم.

بردیا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:30 ب.ظ

زیاد گرد و خاکم نکردی ک
انتظار طوفان شن داشته بودم

اولشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد