دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

سویه جدید!

حقیقتا این چه مرضیه که خوب نمیشه؟

اگه دوباره کرونا اومده خب بگین ما بتمرگیم سر جامون به بقیه سرایت ندیم.

الان یک هفته ست که خوب نمیشم.نه شبیه سرماخوردگیه و نه آنفولانزا، ولی سرفه هاش به شدت شبیه کروناس.از اونا که دل و جیگرت میخواد با سرفه بریزه بیرون.از اونا که یک هفته س مجبورم نشسته بخوابم چون دراز میکشم سرفم قطع نمیشه.انقدر دارو و سرم و شربت دارم که همش دارم از خودم میپرسم فلان قرصو خوردم؟ یا توهم زدم؟ نکنه دوبار شربت خوردم؟ حالمم همچین خوب نیست ولی فردا آخرین روز استعلاجیمه و باید برگردم سر کار.

چقدر سخته برام برگردم.

فکر کن ۵ سال روی یه مدل هواپیما بپری و زیر و بمشو بلد باشی و همه بشناسنت و مثل خونت دوستش داشته باشی، یهو کلا تمام اون مدلو از رده خارج کنن یا بفروشن و بفرستنت رو یه مدل بالاتر و بزرگ تر و دوباره مثل روز اولی که شروع به کار کردی، هیچکسو نشناسی و کل ساعت کاریت زیر ذره بین باشی .در صورتی که رو تایپ قبلیت همه با هم مثل خانواده بودین و اصلا نمیفهمیدی کار چطوری گذشت.مجبوری تا موقعی که بشناسنت یه سره تو پوزیشن اکونومی وایسی، بعد از ۵ سال مهماندارِ درِ یکِ سمتِ راست بودن! و من چقدر از تغییر بدم میاد.

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:21 ب.ظ

خوبه که امنیتت هم میره بالاتر

متاسفانه اون برا من در اولویت نیست.
بیشتر راحتی روانم و آسون گذشتن کارم مهمه. آیا آدم راحت طلبی هستم؟ بلی

عمه اقدس الملوک چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:50 ق.ظ https://amehkhanoom.blogsky.com

شیره بادوم درست کن و بخور عمه جان بهتر میشی. 15 الی 20 تا مغز بادوم بنداز دوساعت تو اب جوش که پوستش راحت کنده بشه. بعد که پوست کندی با یک لیوان آب و یک قاشق عسل بریز تو مخلوط کن تا کامل تو هم حل بشن و شبیه شیر بشه. بعدم نوش جان کن. بسیار بسیار در بهبودت کمک میکنه. روزی دوبار را حتما بخور. بعدم یک نخودبرنج بپز و بزن به رگ و ریشه تا زودترخوب بشی عمه جان

حتما امتحان میکنم.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد