دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

آسیب به پرده گوش در پرواز

"به یاد داشته باشید که اگر سرماخوردگی شَدید، آنفلونزا، حساسیت یا گرفتگی بینی دارید، در صورت امکان باید تغییر در برنامه پرواز را مد نظر قرار دهید. بیماری شما می تواند منجر به مسدود شدن شیپور استاش شده و در نتیجه مانع همسان سازی فشار در گوش هایتان شود. در نتیجه این امر انقطاع در غشای صماخی رخ داده که می تواند منجر به از دست دادن شنوایی یا آسیب دائمی گوش شود. البته این موضوع را جدی بگیرید و اگر تا چند روز پس از پرواز، شنوایی شما به حالت عادی برنگشت، با یک متخصص مشورت کنید. "

 اطلاعات بیشتر 

اینو برای اون دکتر نامحترمی گذاشتم که دیروز پیشش بودم.

همونطور که حدس میزدم، اون شب من از درد گوش و سینوسام تا خود صبح نتونستم بخوابم و شانس آوردم تو اون لحظاتی که داشتم جون میدادم یادم افتادحوله گرم برای این درد خوبه و کیسه آب گرممو پر کردم و میذاشتم رو پیشونی و گوشام و نفهمیدم کی ولی بعد از ۵ بار کیسه آب گرم پر کردن خوابم برد.ساعت نزدیکای ۱۲ ظهر بود که بیدار شدم.دیدم حتی از قبلم کمتر میشنوم و کامل کر شدم.تو همین فکرا بودم که چیکار کنم  چیکار نکنم دیدم اس ام اس اومد: کروی عزیز، پیکاپ شما برای پرواز دوبی ۱۳ تیر ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه صبح میباشد. گفتم این یکی رو برم دیگه معلوم نیست چی به سرم بیاد، باداباد زنگ زدم شرکت و گفتم من حالم بدتر شده و ۳ روز دیگه برام استعلاجی رد کنید.گشتم توی سایت نوبت آی آر ببینم متخصص گوش و حلق و بینی که امروز وقت بده کیه.یکی رو پیدا  کردم نظراتشم بدی نبود.با خودم گفتم دیگه این مساله انقدر جا افتاده س و همه میدونن که حتی نیازیم نیست خیلی توضیح بدی بگو مریض بودم رفتم پرواز و گوشم آسیب دیده.همه بچه ها میخوان بپیچونن و دروغکی استعلاجی بگیرن میرن میگن گوشم عفونت کرده.تو که  وضعیتت دیروز اونجوری بود نگران چی هستی؟ 

خلاصه رفتم و هرجمله ای که بهش میگفتم از نگاهش میفهمیدم بیشتر متوجه نمیشه.یه ذره معاینه کرد این گوش اون گوش حلق و بینی گفت من چیزی نمیبینم.الان میگی کدوم گوشت گرفته؟ گفتم آقای دکتر جفت گوشام کیپه و فقط صدای هوا میشنوم.صداهای اطرافم گنگ و خیلی ضعیف هست.بعدم رفتم سر کار پروازم از روی آب بود گرفتگی گوشام بیشتر شد.میدونین برگشته به من چی میگه؟؟؟؟ میگه فشار داخل هواپیما که تنظیم میشه روی گوش اثری نداره! اینجا بود که فهمیدم این آقای دکتر انقدر مشغول جراحی بینی بوده که وقت نکرده با هواپیما سفر و یا درموردش مطالعه کنه. گفتم موقع سرماخوردگی اگه پرواز بریم آسیب جدی به گوش میرسه و من الان شرایطشو ندارم لطفا برام استعلاجی بنویسین.دیگه مقاومتی نکرد و چنتام دارو نوشت برگشتم خونه.ولی خیلی عصبانی بودم. احساس میکردم بعد از دو هفته مریضی و درد و بیخوابی و خدا تومن پول دکترو دارو و اسنپ دادن، حقم بود که حداقل دکتر متخصص درک کنه که چی کشیدم.

که اونم نکرد. :)

به قول معروف گفتنی  to hell with them

مهم اینه گوشم خوب بشه تو این ۳ روز. دایورت مود: آن


نظرات 9 + ارسال نظر
lunacy سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:44 ب.ظ https://lunacy.blogsky.com/

امیدوارم هر چه سریعتر بهبودی کامل حاصل بشه.

مرسی

عمه اقدس الملوک چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:45 ق.ظ https://amehkhanoom.blogsky.com

انقدر دکتر باسواد و کاربلد داره کم میشه که اگر دیدی باید سلام بقیه را هم بهش برسونی. اکثرا دارن میرن

دقیقا همینطوره متاسفانه عمه جان

لیمو چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:58 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com/

وای وای چقدر حس بدیه. اصلا جدا از درک درد، نیاز داریم دکتر بهمون بگه چیکار کنیم یا حداقل خیالمون رو راحت کنه. نه اینکه سرسری یه سری دارو بنویسه بگه برو بخور.

دقیقاااا. یعنی انقدر این چند وقته دکترایی رفتم که اصلا گوش ندادن علائمم چیه و سریع دارو نوشتن، که حس میکردم شاید نرمالش اینه و توقع من زیادی بالاست. خیلی باید مراقب باشیم مریض نشیم چون بعدش دیگه هی پاست میدن این دکتر اون آزمایشگاه و داروها هم اکثرا نایاب.

رامین چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:17 ب.ظ

امیدوارم هر چه سریع تر خوب بشید و دوباره به پرواز کردن برگردید

ممنونم.خوبم نشدم مجبورم برگردم چون دیگه مرخصی ندارم

حنا شنبه 17 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:55 ب.ظ http://Khaneyeaftabi.blogsky.com

سلام
خوشحالم از آشنایی با وبلاگتون، تا بحال با هیچ مهماندار هواپیمایی آشنایی نداشتم و شغلتون برام بشدت جذابه
امیدوارم هرچه زودتر سلامتی کامل حاصل بشه
ممنون از کامنت تون

سلام.خیلی خیلی خوش اومدی‌.
ممنونم عزیزم

بهزاد چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:20 ق.ظ

توی کار مرخصی مزه نمیده زیاد آدم نیاز داشته واقعا میگیره ولی سربازی واقعا لذت بخشه

اما استعلاجی خیلییی حال میده.منتهی انقد بچه ها به دروغ گرفتن که دیگه بیشتر از ۳ روز مرخصی استعلاجی نمیدن و بقیش از استحقاقیت کم میشه.الان هنوز ۶ ماهم از سال نگذشته من کلا ۵ روز برام مرخصی مونده

Reza چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:45 ب.ظ http://تنها

سلام رفیق قدیمی مگه میشه فراموش کرد

نیستی چرا پس

مترسنج چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 08:59 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com

درمانش پیش دکترا نیست.
گرم نگه داشتن سر و دیگر خودمراقبتیها...

درسته.ما اکثرا واسه گواهی استعلاجی میریم پیش دکتر.

یه دختر یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1402 ساعت 01:49 ب.ظ

برای کیپی گوش بذربارهنگ از عطاری بگیر بشور و بعد یه قاشق بریز توی نصف لیوان اب بخور خب میشه.
خوردن بادوم هم برای عفونت گوش خوبه

مرسی اینو نشنیده بودم حتما امتحان میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد