دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

چالش وبلاگی

1) دوست داری عاشق شی ازدواج کنی یا سنتی؟

از اونجایی که هیچ موقع دوست ندارم کس دیگه برام تصمیم بگیره عاشق شدم و ازدواج کردم.

2) همین الان چقد پول تو حساب بانکیت داری؟

۲۱ تومن.اگه قسط و خرجای دیگه رو بدم میشه چس تومن.

3) احساس میکنی کدوم بازیگر بتونه نقش تو رو بازی کنه؟

keira knightley

من عاشق این بشرم.این عکسشم از رو فیلم غرور و تعصبه که برگرفته از رمان جین آستن هست اگه ندیدین حتماااا پیشنهاد میکنم ببینین از بهتریناست.

4) ترسناک‌ترین اتفاقی که برات افتاده چیه؟

زلزله. واقعا تو زندگی از هیچی به اندازه زلزله نمیترسم. یبار یادمه شبش خواب یه زلزله وحشتناک دیده بودم و فرداش داشتم آماده میشدم با دوستم برم بیرون و صندلی میز آرایشمو تکیه داده بودم از پشت به تختم و یهو جوری زلزله اومد که پرت شدم جلو آینه و تازه یادم اومد که دیشب چه خوابی دیدم و چقدر از شوک گریه کردم.واقعا از صدای زلزله متنفرم.

5 ) یکی از شایعاتی که در مورد خودت شنیدی؟

تو مدرسه بیشترین شایعه ای که در مورد خودم میشنیدم این بود که صدتا دوست پسرداشتم در صورتی که یه دونه هم نداشتم و حتی تو چشم کسیم نگاه نمیکردم. ( الان جوری تو زندگی نامرئی هستم که کسی منو یادش نمیمونه تا بخواد شایعه ای درست کنه.)

6. اولین کراش شما به سلبریتی کی بود؟ 

فکر میکنم اولیش کریس براون بود بعد با نهایت شرمندگی حمید عسگری 

7. زیر دوش کدوم آهنگ بیشتر میخونی؟

آهنگای لانا دل ری متغیرم هست هرچند وقت زوم میکنم رو یکیش. الان دو ماهه cinnamon girl

8. از بچه کدوم دوست یا فامیلتون خیلی بدت میاد؟

از هیچکس خیلی بدم نمیاد خدارو شکر.یکی خیلی میره رو مخم که اونم بچه نیست دیگه شتریه واسه خودش عقلش بچه مونده. منتهی چون قبلا دو سه تا فامیل اینجارو داشتن بهتره نگم. به ریسکش نمیارزه.

9. اگه پلیس دستگیرت کنه، دوست صمیمیت فکر میکنه به چه جرمی گرفتنت؟

طبق معمول پوشش اختیاری

10. دوست داری برای همیشه در چه سنی بمونی؟

۲۵ چون هم عاقل بودم هم مستقل هم پولدار :(

من به دعوت از رامین عزیز( وبلاگ نویس یخ زده) تو این چالش شرکت کردم.

دعوت میکنم از بهزاد 

و همه کسایی که اینجارو میخونن :)

نظرات 7 + ارسال نظر
رامین یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:04 ب.ظ https://frozenblogger.blogsky.com

مرسی که چالش رو قبول کردید
حمید عسکری خیلی خوب بود تو گوگل عکسش رو سرچ کردم و به قیافه ی خودم امیدوار شدم

ببخشید من منظورم حمید عسگری بود باید اصلاح کنم خیلی سال گذشته اسم و فامیل یادم نمیمونه :((
حمید عسگری رو سرچ کن لطفا

گیل‌پیشی یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:26 ب.ظ http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام، وقت بخیر
منم حس خاصی نسبت به این بازیگر زن دارم. یه جوری درون‌گرا و مرموزه قیافه‌ش.

اصلا دلم میخواد تا آخر عمرم هرچی فیلم اروپایی قرون وسطایی هست بازیگر نقش اصلیش این باشه

Khatoon یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:47 ب.ظ https://memories-engineer.blogsky.com/

سلام
این چالش رو تو وبلاگ دکتر قره بالا دیدم خیلی وقت پیش
جالب بود
موفق باشید

ممنون سلامت باشی

بهزاد یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:29 ب.ظ

مرسی منو دعوت کردی
چه بازیگر باوقاری هستن

عالیه داداش

رامین دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:34 ق.ظ https://frozenblogger.blogsky.com

بخدا عسگری رو هم سرچ کردم ولی تغییری در نتیجه ایجاد نشد مگه خواننده نیست؟

اتفاقا میخواستم در ادامه اضافه کنم که اونم سیب زمینی پشندی ای بیش نیست :)) گفتم نگم دیگه.اون موقع که راهنمایی بودیم موهاشونم فشن سیخ سیخی میکردن تازه بدترم بودن نمیدونم تو اون سن چی تو مغز آدم هست

سمیرا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:16 ق.ظ

غرور و تعصب واقعا محشره، جواباتون خیلی جالب و جذاب بودن

ممنونم عزیزم. چقدر هم سلیقه پیدا کردم زیر این پست

لیمو شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:19 ب.ظ https://lemonn.blogsky.com/

بانو نایتلی ماااهه این فیلمش هم که دیگه به به

درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد