دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

داشتم موهامو تو آینه نگاه میکردم.باورم نمیشه که از شهریور پارسال تا به الان انقدر موی سفید در آورده باشم.یه جورایی خودمو نمیشناسم.هنوز بهش عادت نکردم چون خیلی وقته به خودم تو آینه دقت نمیکنم.

اینم بگما سر کار همه فکر میکنن ۱۸، ۱۹ سالمه.بعد که میگم ۲۹شاخ در میارن. 

اینم از مزایای لچک به سر بودنه! 

متاسفانه رسیدم فرودگاه و نمیتونم حرف زیادی بزنم.عکس خودش گویای همه چیز هست.

نظرات 11 + ارسال نظر
لیمو چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 08:41 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com/

کلا عکس و عنوان گویا بود

عاشق مخاطب باهوشم اصلا‌.

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 12:00 ق.ظ http://Www.temmuz.blogsky.com

پیرمون کردن

اوهوم.

سمیرا پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 01:45 ق.ظ

من چند روز پیش دیدم قفل سفید شدن تار ابرو رو هم باز کردم، موی سر که بماند موهای سفید هم خوشگلن، اگه جلو سر یا شقیقه ها بیشتر سفید شدن، میتونی فقط همونجاهارو رنگ کنی، به رنگ موهای خودت البته، کسی بویی نمی بره واسه روحیه خود آدم، وگرنه میگم موهای سفید هم خیلی خوشگلن

آره منم با موهای سفیدم مشکلی ندارم.فقط تعجب کردم که چقدر سریع زیاد شدن.متاسفانه برای من همه جای سرم یکی در میون سفیده نمیشه با این کارا ماستمالیش کرد

عمه اقدس الملوک پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 08:52 ق.ظ https://amehkhanoom.blogsky.com

عمه جون من نگرفتم
من نخستین موهای سفید را در 30سالگی پیدا کردم، از اونموقع به اینطرف قلموی رنگ از دستم نمیفتهمن 18سالمه،موی سفید بی معناست

باز از سن خوبیه عمه جون.
من اولین تار موی سفیدم دبیرستان بود و لی همون یه دونه بود.تو این یکی دوسال بدجوووور زیاد شد

بهزاد پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 11:26 ق.ظ

من کلا ریشام سفید شده ته ریش نگه نمیدارم یه وقت نگن پیرمرد موها هم همینطور!
#امنیت پرواز؟

نه بابا آقایون که هرچی جوگندمی میشن به نظر خانما جذاب تر و پخته تر به نظر میان.شرایط واسه خانما سخت تره

سمیرا جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 04:57 ق.ظ

خب یک در میون جوگندمی شدن که ماشاءالله خیلی باکلاس و شیکه اگه هم بخوای رنگ کنی، رنگ های طیف قهوه ای مخصوصا تیره خیلی قشنگن و سن رو هم بالا نمی برن، اینجوری خیلی بقیه هم متوجه رنگ شدن موهات نمیشن

راستش چندبار اومدم رنگ مو بگیرم همین قهوه ای و تیره، ولی گفتم زوده یکم دیگه صبر کنم ببینم چطور میشه. من هنوز به این امید دارم که موهای سفید یکم زبر تره و در نتیجه شاید یه روزی موهای من پرپشت بشه. پس هر موی سفید= امیدواری بیشتر

رامین جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 09:27 ب.ظ https://frozenblogger.blogsky.com

این عکس رو نفهمیدم
مو های سفید رو بیخیال بشید شهرام ۴۸ سالشه و هنوز هم موهاشو رنگ میکنه و همه فکر میکنند ما دو تا داداشیم

عجیبه که نمیشناسی چون این چندوقت فضای مجازی رو پر کرده.ایشون یه خواننده ست به اسم دورچی و آهنگ جدیدش damn things که رو پشت بوم وایساده به زمین و زمان فحش داده :))
منم درواقع دارم به باعث و بانی کسایی که موهامو سفید کردن فحش میدم .

سمیرا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 12:06 ق.ظ

موی سفید اصلا زبرتر نیست دخمل شامپو صحت و من چند جای دیگه هم گفتم، پف خوبی میده به مو، یه امتحان کن ضرر نداره

ا پس چرا واسه من اینجوریه؟!
مرسی حتما امتحان میکنم

رامین شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 09:44 ب.ظ https://frozenblogger.blogsky.com

رفتم این آهنگ دورچی رو پیدا کردم و کلی خندیدم

کلیپش از خود موزیک خنده دارتره.

بهزاد دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 09:25 ب.ظ

تازه کلیپ ش تو یوتیوب دیدم

بیچاره رو گرفتن امروز.

فاطمه شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 12:22 ق.ظ http://Fakhere.blogfa.com

من با عکس یاد فیلم شب بیست و نهم افتادم! با اینکه می‌دونم عکس طنز داره...

من هفده سالم بود یه دونه سفید داشتم، ولی دو سال اخیر یهو انگار بوران شده :/

منم همینطور.‌‌..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد