دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دارم میرم که  این پرواز غول رو انجام بدم.احساس میکنم تو خواب داشتم حاضر میشدم و الانم خوابم.انقد خستم! 

جالبه داشتم آماده میشدم وودوو اومده بود رو تخت این اتاق خوابیده بود و یک جوری خر و پف میکرد که هر آن وسوسه میشدم برم بهش بپیوندم.

میدیدیش حس میکردی اون رفته شمال و برگشته 

فقط دارم به اون لحظه ای فکر میکنم که رسیدم خونه و خوابیدم :') 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 07:51 ق.ظ

گربه آدم و از خونه بیرون میکنه :)) . ۵ تا داریم ولی حیاطن وقت غذا میشه میان

چون که صاحب خونه اونا هستن نمیدونستی؟

سمیرا یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 04:01 ب.ظ

خدا بهت قوت بده عزیزم

ممنونم سمیرای عزیز

گیل‌پیشی یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 08:51 ب.ظ

خدا قوت کاپیتان

ممنونم عزیزم.

لیمو شنبه 4 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 01:00 ب.ظ https://lemonn.blogsky.com/

خیلی مهربونی که بیدارش نکردی.

بله شاعر میگه: بشه ی منهههه
قربونش بشمِ منه فداش بشمِ منههه

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام کاپیتان. خوبی؟

سلام گیل جان.بلی شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد