دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

سلام بچه ها. من یه مدت دیگه آپ نمی کنم.اصلا نمیام.حالا این یه مدت می تونه 1 ماه باشه یا 2 هفته! وقتی  رو مود نیستم بهتره دور و بر وبلاگم نباشم میترسم یهویی حذفش کنم بعد پشیمون بشم! شرمنده! دوستای با مرام ببخشن!!

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم…

هر کس هم که می آید مسافر است...

می شکند …..

هم نمازش را، هم دلم را … و می رود …

اااااااااااااااااااااااااااااااااااه!! نمی دونید دیشب ساعت یک ونیم- دو خدا چه پارتی راه انداخته بود تو آسمون شهر ما!!! رقص نور...رقص نور...!!!خیلیییییی خفن بود! ولی صداهاش زیاد خفن نبود!

آخه من یه خورده ترسوام!! همچین می خواستم خمیر دندونو بردارم مسواک بزنم یهو یه صدایی اومد!

باورتون نمیشه چقد بلند بود!ا انگار یه بمب ترکید! منم از ترس از دستشویی پریدم بیرون دویدم پیش مامانم!!

هر هر هر!! خودمم خندم گرفت از این عکس العمل!!!

وایییی بچه ها یه اعتراف کنم؟ امسال اولین سالیه که نمی خوام مدرسه زود بیاد...

هر روز میگم فردا بیدار شدم واسه کنکور می خونم.اما کی شب ساعت ۳ بخوابه می تونه صبش زود بیدار شه که من بتونم؟!  راس ۱۲ بیدار میشم. اولم کامپیوترو روشن می کنم.

این ماه رمضونم جفت پا اومد وسط زندگیمون باشگاهمونو تعطیل کرد...باز به خاطر بسکتبال هرروز ساعت ۷ بیدار میشدم...مردادم داره تموم میشه...از اسم کنکور متنفرمممممممممممممممممممممممممممم....!


با اومدن ماه رمضون این سوال باز پیش میاد که: خدایا فرو دادن این همه بغض، روزه رو باطل نمیکنه؟!

دکتر شریعتی

اگر عشق نبود
به کدامین بهانه می گریستیم و می خندیدیم؟
کدام لحظه ی نایاب را اندیشه می کردیم؟
و چگونه عبور روزهای تلخ را تاب می آوردیم؟
آری بی گمان پیش از اینها مرده بودیم…

اگر عشق نبود
اگر کینه نبود
قلبها تمامی حجم خود را در اختیار عشق می گذاشتند

اگر خداوند
یک روز آرزوی انسان را برآورده می کرد
من بی گمان
دوباره دیدن تو را آرزو می کردم و تو نیز
هرگز ندیدن مرا
آن گاه نمی دانم
به راستی خداوند کدام یک را می پذیرفت



اگر دروغ رنگ داشت
هر روز شاید
ده ها رنگین کمان در دهان ما نطفه می بست
و بی رنگی کمیاب ترین چیزها بود

اگر شکستن قلب و غرور صدا داشت
عاشقان سکوت شب را ویران می کردند

اگر به راستی خواستن توانستن بود
محال نبود وصال!
و عاشقان که همیشه خواهانند
همیشه می توانستند تنها نباشند

ما همیشه صداهای بلند را میشنویم، پررنگ ها را میبینیم، سخت ها را میخواهیم. غافل ازینکه خوبها آسان میآیند، بی رنگ می مانند و بی صدا می روند

عنوان نداره!

از انسان ها غمی به دل نگیر زیرا خود غمگینند...

زیرا با آنکه تنهایند از خود می گریزند...

زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند...

پس دوستشان بدار حتی اگر دوستت نداشته باشند...




                                                                            دکتر شریعتی

عشق...!

اسپانیایی ها میگن : "عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است ."

ایتالیایی ها میگن:"عشق یعنی ترس از دست دادن تو !"

ایرانی ها میگن :"عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود...!