دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

کرونای عنه؟؟؟

اومدم بیمارستان.منتظرم دکتر بیاد و اسکن ریه مو ببینه.

صدای یه آقای پیری از یکی از اتاقای اورژانس میاد...

با ناله میگه آی... آی...خیلی تنهام...خیلی تنهام...

مشکل خودم یادم رفت میخوام برم پیشش از تنهائی در بیاد. 


پ.ن. پرواز رفت با موفقیت و کمی گرفتگی گوش انجام شد، پام رسید به زمین شانگهای متاسفانه صدامو از دست دادم و ۱۰ ساعت مسیر برگشت با شکلک های بقیه و علائم اختصاری سر کردم.

چرااااخوب نمیشمممممممم

نظرات 5 + ارسال نظر
گیل‌پیشی شنبه 13 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 11:31 ب.ظ http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام پری جونم. ایشالا زود خوب میشی.
بهتری؟
این روزها همه تنهان
شانگهای خوشگله؟ رسیدی شانگهای میگفتی کرونا گرفتم، کار شماست ها. دنیا رو پنچر کردید.

سلام گیل پیشی جان.مرسی عزیزم.
آره قشنگه و از شانسمون هوا خیلی خوب و قشنگ بود.جاتون خالی.ای کاش میشد یقه یکی رو گرفت به خاطر این ویروس لعنتی

سمیرا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 05:31 ب.ظ

امیدوارم الان حالتون بهتر شده باشه

ممنونم سمیرای عزیز.خیلی بهترم

ف سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 06:09 ب.ظ

پریما عزیز خوب می شی.این کرونا اینبار خیلی سنگین بود ولی بالاخره تموم می شه.همدردی مرا بپذیر.

سلام.اون موقع توان نوشتن نداشتم ولی خیلی از خوندن نوشته هات حالم خوب شد و راهنماییات کمکم کرد.ممنونم از وقتی که برام گذاشتی دوست عزیز.

لیمو چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 10:25 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com

این ویروس جدیده خیلی بد و طولانیه. همه از دستش شاکی ان. امیدوارم بهتر بشی زود

آره واقعا طاقت فرساست.مرسی عزیزم.

گیل‌پیشی جمعه 19 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 11:13 ب.ظ https://temmuz.blogsky.com/

سلام پری جونم. چطوری؟

اون موقع که پرسیدی خوب نبودم.الان بهترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد