دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

Birth day!

برای شهریورم نامه های زیادی دارم که بنویسم
که بگویم اوایل ماهی در اواخر تابستان انقدر بزرگ شده ام که بدانم هر لحظه معجزه ایست
که نیامدن را هزار دلیل 
که آمدن را عجب غنیمتی ست
که دلم گرم زندگی ست
گرم و سرگرم
بی یار اما پر از غمخوار، پر از همراه، هم دل و همراز
پر از حس های برای اولین بار...
انقدر بزرگ شده ام که تعبیر رویاهایم باشم
که باشم و بدانم بودن نه اتفاقی ست
نه اجباری ست
نه به صلاح است نه از روی ملاحظه کاری ست
که بودن تمام هر آنچه که باید باشی ست
تمام آنچه که می توانی
تمام آنچه که میخواهی
برای شهریورم کار های زیادی دارم
راه های زیادی
و آفتابی که روشن ترین دلیل بیداری ست
...در پناه پروردگاری که در این نزدیکیست