دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

ولنتاین

امروز یه روز خوب بود...چون به علت قطع گاز تمامی مدارس استان گیلان تعطیل بود و کلی کیفور شدیم که دیگه نه دینی امتحان میدیم نه زبان و نه فیزیک...غروبم با خواهری رفتیم بیرون یکم بگردیم دلمون باز شه... بد تر دپرس شدیم...نزدیک ولنتاین...  شلوغ...همه دارن واسه همدیگه کادو می خرن...ما هم بقیه رو نگاه می کردیم...

شامل حال ما که نمیشه...ولی اوناییکه شامل میشن ولنتاینشون مبارک...


چه عنوانی؟؟؟ خورد تو ذوقم!

خب سلام به همه دقیقا ۱۵ دیقه فرصت دارم کل حرفامو که یه ساعت واسه نوشتنش زحمت کشیدم و ییهو پاک شد بنویسم.


سلام!

من پریماه هستم!

اینجا گیلانه!


ما دیروز مسابقه بسکتبال داشتیم و اول شدیم!

الان از خوشحالی در پوست خود نمی گنجم!

 آی دونت لاو یو  P.M.C  چون آهنگای مسخره ای پخش می کنی که به سلیقه من نمی خوره!!


وایییییییی بچه ها خیلی خوشحالم چون واقعا انتظار نمی رفت که من با اون تیم بتونم به مقام اول برسم...فقط 3 جلسه باهاشون تمرین کردم. البته یه دو سه تایی از پارسال جزو تیمم بودن که با همونا بازی کردم و جدیدا رو نیمکت نشستن مارو نگاه کردن.


حالا آخرین بازی بودیم نیمه دومم بود.دیگه داشتیم از نفس میافتادیم یهو دیدم یکی از تماشاچیا داره واس من دست تکون میده.نیگا کردم دیدم مامانم با پریناز اومدن.یه خودی نشون دادیم همون لحظه 3 تا گل جانانه زدیم(یا شایدم پا قدم اونا خوب بود چون تا اون موقع زیاد از تیم مقابل بالا نبودیم.) آخه مامانم همیشه میگه مگه المپیکه که انقد جدی می گیری؟

نمیدونه چقد واسه من مهمه نتیجه مسابقه.

خواستم بهش بگم:چیه؟ احساس کردی عدنان بیگ شدی که اول میگی وقت ندارم بیام تماشا کنم بازیتونو بعدا بلند میشی میای؟!

ولی خب اون لحظه در حال بازی بودم.

بعدشم دیگه هیچی نگفتم چون نای حرف زدن نداشتم.

تازه چون بعد ظهری بودیم پاشدم رفتم از باشگاه مدرسه!

حال کنید چه بچه خوبیم.

شبم دیر خوابیدم ولی صبح زود پاشدم که بیام بگم بهتون.


تازه دیشب اولین برف زمستون شهر ما به زمین نشست ولی الان همش آب شده.

خیلی رمانتیک بود دیشب...پنجره اتاقو وا می کردم برف می اومد تو اتاقم!


اوکی من دیگه برم.


فعلا!



هنوز وایسادیم!

سلام دوستان!!

آره من هنوز زنده ام.

ولی به دلایلی که نمخوام بگم چون میخندین بهم (البته بعضیاتون می دونید) نمی تونستم بیام!

فقط خواستم بگم ممنون که تو این مدت بهم سر زدین و نظر دادین.

بهتون سر می زنم در اسرع وقت!

فعلا اوضاع بدجوری خیطه!

جواب نظراتم بعدا میدم.

فعلا خدافظ!

دعا کنید کارنامه هارو دیر بدن....