دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

:/ :-<

چند وقتیه دیگه اصن حس و حال خونه رفتن و ندارم...

میرم تا 1 ساعت خانواده (مامان+خواهرم) رو میبینم...بعد اون همه پراکنده میشن.یکی میره سر کار یکی میره دور دور و نومزدنگ و اینا و من میمونم و یه خونه درندشت ساکت که من فقط از قسمت اتاقش استفاده میکنم که مثلا اتاق خودمه.

.

.

.

.

الان دارم فکر می کنم که پنجشنبه برگردم رشت...اینجا که بیکار نشستم لااقل برم خوابگاه یه نگاهی به کتابام بندازم...یا حداقل 4 تا هم صحبت دور و ورم باشه...

ای بابا این اسمایلای جدید بلاگ اسکای اصن نمیتونه حس و حال آدمو خوب بروز بده من از همین تریبون از مسئولین خواهش میکنم همون اسمایلی های سابقو برگردونید...لدفن!!


راستی عید همگی مبارک********


شاد باشید :-*