دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

بچه مرتب!

می خوام بدونم شما هم مثل من بعد از عمری که می خواین کمدتونو مرتب کنین اول با حوصله و عشق تک تک وسایلتونو با احترام ناز می کنین میارین بیرون بعد آخرا که حوصلتون سر رفت وحشیانه همه رو فرو می کنین تو کمد آخرش می بینین کمدتون بی نظم تر از اولش شد؟


!

.

.

.


بعدا نوشت:چیه؟!چرا اینجوری نگام می کنی؟!

امان از توهم...!

من واسه خودم تو کامپیوتر یه فولدری دارم...هروقت اعصابم خورده یا دلم پره میرم اونجا مینویسم... با تاریخ و روز و ساعت و...(بعضی وقتام آب و هوا!!)

چند روز پیشا دوباره اومدم بنویسم...صفحه رو که باز کردم دیدم آخرین نوشته مربوط به شهریوره

یعنی چی! من خودم موقع مدرسه اومدم چند بار نوشتم یادمه...

بعد گفتم شاید توهم زدم! خلاصه شروع کردم نوشتن! یه نیم ساعتی مشغول نوشتن بودم تا نوشتنم تموم شد.اومدم صفحه روببندم...یهو به جای SAVE زدم رو DON'T SAVE !! همش پرید!!

حالااااااا فهمیدم!!! پس بگو نوشته های قبلیم کجااااااااااان!!!

انقد از دست خودم عصبانی شدم که نگو.

چند بار موقع پست گذاشتنم این جوری شده!یهو به جای اینکه صفحه رو مینی مایز کنم گرفتم بستمش!!عین احمقا!

.

.

.

آخرش دوباره صفحه رو باز کردم نوشتم:

 

لعنت به من که نیم ساعت بود داشتم مینوشتم آخرش گرفتم زدم رو DON'T SAVE

حالا فهمیدم چرا نوشته هام نیست!

ولش.

حوصله ندارم دوباره بنویسم...مگه به غیر از آه و ناله چی بود...اه...


به این میگن مثبت اندیشی!!! آی نونوچه کجاااااااااااایی؟؟!

بعضی وقتا به این نتیجه میرسم که من بر خلاف عقیده بعضیا حوصلم خیلی زیاده ها!

البته تو بعضی چیزا!


البته اینم بگم که حالم زیاد خوب نیست...دقیقا یک روز قبل شروع امتحانات ترمم یک آنفولانزایی گرفتم...خدا نصیب گرگ بیابون نکنه !!! از جام نمی تونستم بلند شم....

نمی خواستم به خودم تلقین بد کنم تو وبلاگ ننوشتم!

حالا اولین امتحانمون چی بوووووووووود؟؟؟دین و زندگی!!

درسی که من عااااااااااشقشم!

درسی که همیشه تو مدرسه بالاترین نمره رو می گرفتم.

آخ که من چقد این درسو دوس دارم خداااااااا!

ولی خب من فکر می کردم خیلی کم میشم ولی زیاد بد نبود.16 - 17 خیلیم خوبه!!

آخه نمرات کلاسیم!خیلی باحاله!

3/75 از 5

3/75 از 10

6 از 10

9 از 15



چیه؟؟ هووو.... تنبل خودتیا!!

من ذهنمو صرف یاد گرفتن این چرت و پرتا نمی کنم!

پیام بازرگانی حفظ کنم بهتر از این پیام آیه هاست!

می خوای استعدادمو بهت نشون بدم اصلا؟؟؟! بیا:


آدامس بدون قند اونه او! حاوی کلسیم چی چی فسفات محافظ دندان های شما!

آدامس چویی دنت!

آفتر تواینینگز...آلویز تواینینگز!! <= این یکی خیلی مهمه!!!!

مولفیکس...چییرفول بیبیز!!!

دستگاه کوچک کننده بینی آیدان!

قرص های افزایش قد نچرال ولز!!آیا از کوتاهی قد خود رنج می برید؟؟؟ آیا به دلیل کوتاهی قد خود نتوانسته اید با فرد مورد علاقه تان ازدواج کنید؟؟!!

.

.

.

.

روت کم شد؟؟؟!


بعدا نوشت:امروز امتحان دیفرانسیل داشتیم... پدر در آوردا یعنی...

خانم بهزاد خیلی نامردی .گفتی سوالارو فقط از کتاب میدی با جزوه... آخه این چه سوالایی بود...شاید یکی مثه من خر شانس بود سر امتحانا در بستر مرگ افتاد...

حالا خودت یه جوری اون 6 تا سوالو نمره بده که من قبول شم ...به من ربطی نداره من ازت 10 می خوام!!

.

.

.

بعد از "بعدا نوشت" نوشت:


شاید اونایی که منو نشناسن فکر کنن من تنبلم.ولی اگه امروز حال و روز منو سر امتحان میدیدین همچین فکری نمیکردین


زت زیاد!