دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

نداره طبق معمول!

سلام به همه! عیدتون مبارک هرچند دیره یه کم!

بالاخره  قالب وبلاگمو عوض کردم!!!!  حیف که آفتاب پرست دیگه نیست که ببینه.(آفتاب پرست یکی از دوستای خوب من بود که دیگه ازش خبر ندارم.)لطفا اگه شما خواستین برین یهویی بی خبر نرین! لااقل با اطلاع قبلی همه وبلاگاتونو حذف کنین!   خلاصه آقای آفتاب پرست بی معرفت ما به یاد شما بودیم ها! بگذریم!! داشتم می گفتم!  من قالبمو عوض کردم حالا باید تمام علامت ها رو دوباره برعکس کنم درستشو بنویسم!   اون باشه واسه دفعه بعد چون الان اگه یه کم دیگه بمونم غش می کنم از خستگی! امروز ظهر از انزلی برگشتیم!  شما ببخشین به بزرگی خودتون دیگه!

البته قبلش یه چیز دیگه هم می نویسم بعد میرم.