دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

بارک بارک

دمای شهر پکن رو زده منفی ۱۱ درجه.حالا سوالی که پیش میاد اینه که سگ تو این هوا میره بیرون؟؟؟ 

من: یث!!!


انقدر لباس گرم برداشتم که علنا جایی برای خرید تو چمدونم نمونده با پررویی هم میخوام برم خرید.اسفند میخوام برم مرخصی و حدود شونصد تا تولد دوست و فامیلم تو این فاصله ای که نرفتم بیخ گلومه.سالگرد ازدواج و ولنتاین و فلان و بیسارو...هم که دیگه نگم.شیطان درونم میگه خودم مهم ترم و دیجی کالا رو گذاشتن واسه اینجور مواقع خب.

ریش دار آقا از این ویروس جدیدا گرفته بود و علیرغم میل باطنیم تنهاش گذاشتم.با یخچالی آکنده از سوپ و عدسی و غذاهایی که میدونم جاشون تو یخچال امنه تا من برگردم و بندازم دور.

مثل چی هم نگرانم که منم گرفته باشم فعلا که تو این سه روز خبری نیست شاید مونده طبق معمول وسط پرواز یقه منو بگیره.الهی به امید تو.بریم ببینیم چه خبره.

پ.ن: این برنامه نویسی هم تازه یاد گرفته تا میبینه مسافر کمه سریع نصف کرو رو برمیداره.الان من وسط ۳ تا سرمهماندارم و کارای خودم به کنار باید کارای اونا و کرویی که نیست هم انجام بدم.

فیف.

نظرات 11 + ارسال نظر
رامین دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 03:18 ب.ظ

یعنی الان شما تو پکن چین هستید
خوشبحالتون

بله بله در حال سگ لرز زدن.

سمیرا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 08:13 ب.ظ

خدا بهتون قوت بده عزیزم

ممنونم سمیرای عزیز

لیمو سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 08:59 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com/

آخ گفتیا این فصل برای من پر از مناسبته که باید کادو بخرم. حالا چون بچه خوبی بودم یکیش رو جلوجلو خریدم میریم برای بقیه.

خوش به حالت من تو این سفرم دست از پا دراز تر برگشتم خونه مجبورم خشکه حساب کنم

مهشید سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام
چین خوش بگذره و مراقب خودتون باشید. به نظرم تا می تونی برای خودتون خرید کنید و چیزای کوچیک برای دوستاتون بیارید

سلام.همین کارو کردم متاسفانه

گیل‌پیشی سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 10:50 ب.ظ http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام کاپیتان چطوری؟
ایشالا سرما نمی‌خوری. نگران نباش.
خوش بگذره

مرسی عزیزممم
آره با اینکه همه داشتیم از سرما میمردیم ولی شانس‌آوردم انقد لباسای ضخیم برده بودم هیچیم نشد ممتهی بعدش واسه کمبود جا به یه بدبختی افتادم که نگو

عمه اقدس الملوک شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 07:15 ب.ظ https://amehkhanoom.blogsky.com

ننه تو سفر فقط خودت، وطن جا برای کادو خریدن زیاد داره

خیلی ممنون.دیگه ذره ای عذاب وجدان ندارم عمه جان

لیمو دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 08:29 ق.ظ

مشکل من اینه که اون متولد اتمام حجت کرده که به هیچ عنوان از خشکه حساب کردن خوشش نمیاد وگرنه خدا پدر مخترع کارت هدیه و سکه پارسیان رو بیامرزه.

آره واقعا.منم واسه نزدیکام ترجیح میدم یه هدیه کوچیک ولی مخصوص به خودشون بگیرم تا پول.ولی معمولا سلیقه م عجیب غریبه. واسه یکم غریبه ترا پول‌میدم

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 11:36 ب.ظ http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام کاپیتان. خوبی؟
همین که سرما نخوردی و از خودت مراقبت کردی، بهترین کار بوده.

سلام عزیزم.مرسی
آره واقعا حوصله این یکی دردسرو نداشتم.

گیل‌پیشی جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 02:21 ق.ظ http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام پری عزیز، کجایی دخترم؟

نمیدونم دوست دارم بگم مرخصیم، اما شبیه مرخصی نیست واقعا :)))
شرمندتم میام به زودی

گیل‌پیشی جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 07:01 ب.ظ http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام پری جونم. کجایی، دلم برات تنگ شده

سلام به روی ماهت گیل پیشی جونم.منم دلم برات تنگ شدهههه

ربولی حسن کور یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 05:19 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
تصادفا به وبلاگ شما رسیدم و برام جالب بود.
از این به بعد میخونمتون.
موفق باشید.

سلام.خیلی خوش اومدی
خوشحالم که به جمع کوچیک ما ملحق شدی‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد