دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

من بیچاره!! :(((

سلام بچه هااااااااااااااااااا!!!

خوبین؟؟خوشین؟؟ سلامتین؟؟!

دلم براتون تنگ شدهههههههههههههههه!!! :(((

واقعا فکر می کردم بعد امتحانا بر می گردم خونه و استراحت مطلق و اینترنت و عشق و حال!

اما مثنکه خبری از این حرفا نیست!

من بدبخت حالا حالا ها باید تو اون خوابگاه نمور و تاریک و کثیف و متروک و .........(دلتون برام سوخت؟! یا بازم بگم؟!) :دی زندونی باشم! مربی بسکتبالمون تمرینارو گذاشته روزای زوج 8 صبح!آخه خدارو خوش میاد شبا تنهایی تو اون خوابگاه بمونم و آخرشم بگه منو برا تیم بر نمیداره؟!! نه! شما بگین!!!

هوا گرمه:((( کامپیوتر ندارم!! تا 2 مااااااااااه! دوستامم که نیستن با کی حکم بازی کنم؟! ماهواره ام که نیست...

دارم با خودم فکر می کنم شرایط واسه ریاضت و اینا خوبه هااا! مرتاض بشم؟! :دی

خب دیگه بسه مسخره بازی خواستم از خودم خبر بدم بهتون.دیروز اولین جلسه تمرینامون بود.همونطوری که حدس میزدم بچه های تیم رشت مثه باشگاهشون فوق العاده خودخواه و خودبزرگ بین هستن وقتی مربی منو با چنتاشون گروه میکنه هیچ کدوم بهم پاس نمیدن و این در حالیه که مربی شهر خودمون میگفت بچه هارو واسه مسابقه آماده کنم.

الان حس یانگوم بودن بهم دست داده باید هرجور شده خودمو بکشونم بالا که فکر نکنن خیلی سطح بالا هستن فعلا فقط تمرین بوده تو بازیا نشونشون خواهم داد.

یعنی حسرت به دلم موند یکیشون با لبخند جواب آدمو بده! همش سر تا پا آدمو چپ چپ نگاه می کنن! اه اه اه شما دیگه چه جور آدمایی هستین.البته اضافه کنم که همه اینطوری نیستنا.من یه همکلاسی خیلی خیلی خوب و خوش اخلاق رشتی دارم که خیلی با هم دوستیم.یعنی تو دانشگاه فقط با اون صمیمیم چون واقعا گٌله اسمشم سحره.

26 سالشم هستاااا خیلیم خوشگله ولی اصن به خودش نمی نازه مثه بقیه بچه ها.

خب من دیگه برم شرمنده که نمی تونم زیاد بهتون سر بزنم بچه ها ایشالا شهریور جبران می کنم البته این در صورتیه که منو برا تیم بر داره در غیر این صورت تا یکی دو هفته یا نهایتا سه هفته دیگه به آغوش خانواده باز خواهم گشت! :دی

دعا کنید بر نگردم!



بعدا نوشت:خوابگاه ما جن نداره....جن نداره...جن نداره...! :| :| :|