دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

اصن نمیفهمم این چه خاصیتیه که خوابگاها دارن؟!!

همیشه یه مشت زود باور خیال پرداز هستن که توهم میزنن خوابگاه جن داره!! از هرکیم میپرسی یه همچین داستانی داره که واست تعریف کنه! انقدم یه مسئله کوچیکو هی کشش میدن و میدن که کم کم خودتم باور کنی نه...!!! مثکه وقعا یه خبرایی هست! در صورتی که هیچ خبری نیس!!! آخه شما دیگه چرا که همه متولد 66 به بالا هستین؟!!(-65-64-63 و...)باز منه هفتادو سه ای این حرفو بزنم یه چیزی!حالا بازم انصاف بخوایم داشته باشیم بگیم اشکال نداره اینام بچه-آخه مسئول خوابگاه دیگه چرا باید بترسه و شبا نیاد؟؟؟!                                                                       

الان نباید سرمو بکوبم به دیوار آیا؟!!! شما بگید!! :| :| :|                                                                                                                                                   

      


بعدا نوشت:وای خدا یعنی فقط منو بردارن واسه تیم....!!!!!!!!یعنی چی مییییشه!!

آخه من تا 26 خرداد صبر کنم می میرم که...!!!تازه برم که ببینم آیا انتخاب میشم یا نمیشم؟؟؟! کاش منو انتخاب کنن! بچه هااا دعا کنید واسم! خیلی برام مهمه!