دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

فال تاروت!

نیت...؟! نتیجه این همه دویدن های من چی میشه ؟!

جان من یه جواب خوب بدیا...اون دفعه اومدم فضا رو معنوی کنم استخاره گرفتم تمام آرمان هامو با خاک یکسان کرد! که نفی شدید میشود و همراه با بدبختی و مصیبت و از این جلف بازیا!


فال تاروتفال تاروتفال تاروت


این کارت مربوط به زمان گذشته ی نیت شماست

حمایت - رهبری
- به استقلال رسیدن در تصمیم گیری و زندگی (منظور ازدواج نیست) (خوب شد گفتی نه که من عجله دارم واسه ازدواج!! )
- مدیریت و قدرت . نتیجه زحماتتان نزدیک است.  (خب خدارو شکر مثنکه راستی راستی دارم قبول میشم!)
- قدرت آن را دارید که با کسانی که در زندگیتان دخالت می کنند و برایتان تصمصیم می گیرند مبارزه کنید. (110 درصد! اصن کی جرات داره ؟! )
توضیح :
هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه های طولانی مدت، لحظه ی مساعد و خوش یمنی است. برای یک تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ پیش بروید. با رهبری خردمندانه، کنترل وضعیت کنونی را بعهده گرفته و برای پیشرفت خود و دلبندانتان بهترین امکانات را فراهم سازید. (چشم)

عبارت شفابخش :
من به قدرت خود اعتماد دارم. با خدمت کردن فرمانروایی می کنم و با فرمانروایی خدمت می کنم. (ها؟!)



این کارت مربوط به زمان حال نیت شماست

قاطعیت - تصمیم
- پیروزی با کسی است که قدرت بیشتری دارد (آیا منظور از قدرت پارتیه؟ )
- یک اتفاق مهم ( خوب یا بد؟ )

توضیح :
در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

(آخه جو اتاق مصاحبه سنگینه...نمیشه )


عبارت شفابخش :
من به ادراکات روشن خود اطمینان دارم. (ندارم )


این کارت مربوط به زمان آینده ی نیت شماست

رفاه مالی و معنوی (جووون جوووون )
- افکار و علائقی که بدرستی هدایت شده اند (البته...البته... من همیشه افکار و علایقمو به درستی هدایت کردم.کیه که ببینه...)
- دریافت یک حکم یا مدرک (مثلا همون؟؟ )
- بانویی که به تنهایی به پول و ثروت زیادی دست میابد ( عمرا چشمم آب نمیخوره... مگه اینکه پولای بودجه دانشگاهو بکشم بالا که عرضشو ندارم =)))  یه سموری هست کار خودشه ) البته اگه همچین چیزی وجود خارجی داشته باشه اصلا.

توضیح :
موفقیت دلپذیری که برای شما در جریان است مراحل مختلف تعهد، زحمت، انضباط، یادگیری و برآورد را طی نموده است و شما به مرحله متعالی تری قدم می گذارید. هم اکنون زمانی است که می توانید آرزوهای متعالی برای روح خود پدید آورید.

عبارت شفابخش :
هرچقدر بیشتر می بخشم بیشتر دریافت می کنم.( شیب؟)

 

بعدا نوشت1: بعله... حق دارید که طبق معمول چیزی از حرفای من متوجه نشید...فقط در جریان باشد که من در حال عبور از یک هفت خوان رستم هستم به اسم ماهان، و به دعای تک تکتون نیازمندم...سر فرصت همه چیزو تعریف میکنم.فعلا فقط دعا کنید...

بعدا نوشت2: در حال حاضر در خوان پنجم قرار دارم.




Well you only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go

Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you’re missin' home
Only know you love her when you let her go
And you let her go