دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

موو منت نوشت!!

بچه ها شاید دیگه نتونستم زیاد بیام و بنویسم یا بهتون سر بزنم!

ای بابا!

انگار قسمت نیست مام یه کم کیف کنیم با اینترنت پر سرعت!!!

هعیییی!!!

دلم واسه اتاق شلخته م تنگ میشه!!

البته دارم از یه اتاق شلخته به یه اتاق شخته دیگه و البته کوچیک تر جا به جا میشم!!

راستی جواب آزمایشمم گرفتم همه چی اوکی بود! غیر از  اونی که خودم حدس زده بودم تالاسمی ماژورو میگم!!!نه مینور!!! شوخی کردم فقط کم خونم یه کم! البته مامانم اینو گفت بعدشم گفت باید بریم سونوگرافی که مطمئن شیم گواتر نداری و اینا...!

هیچی دیگه! همین!

.

.

.

.

.

بعدا نوشت:بچه ها به نظرتون واقعا فقط 17 روز دیگه زنده ایم؟؟!

با اینکه 1000 تا آرزو دارم ولی من موافقم دنیا نابود شه!

چون واقعا بی عدالتی  خیلی زیاد شده! تو همه چی! مخصوصا در حق ما ایرانیا!