دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

افتر پارتی

بعد از پرواز که رسیدیم مهرآباد کل  همکارام سوار ماشین شدن و رفتن. به من و یکی دیگه گفتن تو محوطه بمونیم برامون اسنپ بگیرن. انقدر خسته بودم که حتی نپرسیدم چرا. به جاش نشستم و با گربه  ملوسی که همیشه اونجاست بازی کردم.اون یکی دیگه هم سریع اسنپش پیدا شد و رفت. من موندم و گوربا. داشتم ازش عکس میگرفتم که یکی از راننده هامون ۲۰ متر جلوترو نشون داد گفت خانم! علیرضا طلیسچی هم اونجاستا سوویشرت مشکی پوشیده کلاه گذاشته میخوای برو باهاش عکس بگیر. ما همه گرفتیم. سرمو آوردم بالا دیدم خود آقای طلیسچی هم بین ماشینای ما استتار کرده که کسی مزاحمش نشه.گفتم نه مرسی.۲۰ دیقه بعد اسنپ  مارو هم خدا رسوند و رفتیم.الانم که در خدمت شوماییم.

نظرات 6 + ارسال نظر
رامین پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1402 ساعت 05:20 ق.ظ https://frozenblogger.blogsky.com/

چه گربه ی توپلی هستش
طلیسچی فکر کنم خوانده است دیگه چون نمیشناسم

آره همش کباب میخوره
درست حدس زدی همونی که میخونه بارون اومد و یادم داد...

سمیرا پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1402 ساعت 10:30 ب.ظ

پیشی ماشاءالله خیلی نازه خوب کردین وقتی احساس کردین، ایشون زیاد تمایل برای عکس گرفتن ندارن، شما نرفتین عکس بگیرین

اونجوری که اون بنده خدا کاور کرده بود توی عکسای بقیه هم بعید میدونم معلوم باشه کیه

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1402 ساعت 10:47 ب.ظ http://Www.temmuz.blogsky.com

این آهنگش رو که نوشتی، شنیدم. قشنگه.
من از گربه می‌ترسم

اتفاقا اگه یه روزی بتونی مثل من به ترست غلبه کنی، متوجه میشی چند سال از عمرت خودتو از همچین عشقی محروم کرده بودی و ای کاش زودتر گربه دوست میشدی
با شناختی که ازت دارم مطمعنم با روحیات تو خیلی سازگاره

مهشید سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1402 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام خانم مهماندار
دیگه نمی نویسید ؟ من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و بالا و پایین شغل شما در نوشته هاتون خیلی جالبه. خدا قوت

سلام.خیلی خوش اومدی.
چرا مینویسم.گاهی وقت نمیشه،گاهیم انقدر‌حرف واسه گفتن هست که نمیدونم از کجا شروع کنم.
الان از اون وقتاس

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1402 ساعت 08:32 ب.ظ http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام پری جونم. چطوری؟
غلبه بر ترس سخته

همه ی تغییرات اولش سخته.

ماهش پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1402 ساعت 02:57 ب.ظ http://badeyedel.blogsky.com

چه جالب شما مهماندارید!
گربه خوبه
علیرضا طلیسچی هم خوبه
زندگی پرماجرایی داریدا

گربه عشقه
عشق خالص
آره یه جورایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد