دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دانشگاهه داریم؟؟؟!

دیروز سر کلاس...

now practice with your partner ...:)استاد:

برای بار صدم...:((((

hi...my name is parimah...what's your name???

پارتنر:پریماه تا حالا کسی بهت گفته بود شبیه ebru می مونه قیافت؟!!!

من:آره...یه چند نفری گفتن... واتس یور نیم؟؟؟

پارتنر:از من به تو نصیحت برو یه خواننده ای... رقاصی... بازیگری... چیزی بشو حتما...خیلی بهت میاد...

من:

کتاب اینترچینج اینترو :|

دانشگاه پیام نور مرکز رشت :|

آموزش و پرورش گیلان  :|

تی وی پرشیا وان :|

ماهواره Turksat  :|

شبکه نامبر وان تی وی حتی :|


:|


:(

الهی بمیرم واسه وبم...!!! چهارشنبه تولد دو سالگیش بود و من هیچ یادم نبود...

آخه چهارشنبه کلاس داشتم  تازه تنهایی رفته بودم رشت وقتی برگشتم مثه چی گرفتم خوابیدم!!!

خعلی خسته بودم!!دیروزم اصن یادم نمیاد چه طور گذشت!!!

خلاصه تولدش مبارک!!!امیدوارم همچنان پاینده باشه!! ما که سعی می کنیم تا اونجا که می تونیم حرفامونو چندین بار از صافی بگذرونیم و اینجا بنویسیم!!! سعی می کنیم چیزایی بنویسیم که به اون موضوعات اصلی که فکرمونو مشغول کرده هیچ ربطی نداشته باشه!


ایشالا که عمو فیلترچی با وبلاگ ما کاری نداشته باشه!!!

بعدا نوشت۱:الان فقط من درک می کنم چه حسی داره تولدت باشه و هیچکی روز اول بهت تبریک نگه!! :|

حق چاپ نا محفوظ!!!:دی

هرکی دلش خواست اینو واسه خودشم بنویسه تو وبش! خودمم از وب شایان بر داشتم!:دی

ولی خوبیش اینه که واقعی باشه...نه واسه کلاس گذاشتنای الکی...!

هرچی تو دلته باید بنویسی!!



اگه ماهی از سال بودم : اسفند 

 

اگه یه روز در هفته بودم : یکشنبه

 

اگه یه عدد بودم :7

 

اگه یه همراه بودم : سگ

 

اگه یه نوشیدنی بودم : آب هویج

 

اگه یه گناه بودم : حسادت

 

اگه یه درخت بودم : سیب سبز

 

اگه یه گُل بودم : سرخ

 

اگه آب و هوا بودم : برفی

 

اگه یه رنگ بودم : خاکستری

 

اگه یه پرنده بودم : شاهین

 

اگه یه صدا بودم : سکوت

 

اگه یه فعل بودم : بخشیدن

 

اگه یه خیابون بودم : خرمشهر

 

اگه یه پنجره بودم : پنجره اتاق قبلیم!

 

اگه تاریخ بودم : 9/9/99

 

اگه یه فیلم بودم :زنان خانه دار(اسم خارجیشو یادم نمیاد!:دی)

 

اگه پزشک بودم : ترجیح میدم پرستار باشم!

 

اگه یه وسیله ی آشپزخونه بودم : الک/صافی :دی

 

اگه یه بازی بودم : قایم موشک!

 

اگه یه ساز بودم : ویولون

 

اگه یه کتاب بودم : هیچکس/هان نولن

 

اگه یه اسم بودم : رها

 

اگه طبیعت بودم : جنگل سبز

 

اگه یه حس بودم : اطمینان  

 

اگه یه بیماری بودم : فراموشی

 

اگه یه حیوون بودم : پلنگ

 

اگه یه هنر بودم : صداقت  

 

اگه یه جاده بودم : وسط بیابون

 

اگه یه میوه بودم : نارگیل

 

اگه حکم ِ دادگاه بودم : آزادی...

 

 

شکایت نوشت!!!

خدایاااا بار الها...!!! آخه من چی بگم؟؟!!! این همه زحمت کشیدیم کنکور تخصصی زبان دادیم.... دلمون خوشه میخوایم مترجم مملکت بشیم...امروز رفتم انتخاب واحد...پسره برگشته میگه تا ۱۸ واحد می تونی برداری ولی من توصیه می کنم چون ترم اولی همون ۱۳ تا رو بردار...مام گفتیم لابد درسا تخصصی و سخته دیگه!!گفتیم باوش!

اومدم اسم کتابارو نگاه می کنم...فارسی-اندیشه اسلامی-خواندن و درک مفاهیم ولی این چهارمیش لج منو در میاره لامصب!!!! گفت و شنود ۱!!!

خدایا این همه ذوق و شوق کردیم میخوایم زبان بخونیم...حالا من باس بیام اینترو و اینترچنجی که ۳ سال پیش خوندم و  دوباره واس دانشگاه بخونم؟؟؟!!!! نه...نه...!!!گناه ندارم؟! من امروز میرم همه ۱۸ تا واحدو یه جا بر میدارم....واقعا که عارم میاد....اه اه اه!!! دلم خوش بود دانشجو شدم!!!

اگه واقعا باید اینارو بخونیم...من که معدلم ۲۰ میاد!!!




بعدا نوشت۱:والا!!

زمان انسان را دگرگون نمی کند...اراده انسان را دگرگون نمی کند؛عشق دگرگون می کند...






                                                                                                                          دروموند