دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

توجه! توجه!!

یه خبر خوب بدم از خودم!! من هفته پیش کارنامه گرفتم!! تازههههههه!!! تجدیدم نیاوردم! البته فکر نکنید بچه تنبلی هستما!! یه معلم ناشی داشتیم واسه درس حسابان و هندسمون میومد!

سوژه ای بود واسه خودش!! بیشتر از نصف کلاسمون تو درسش افتادن!!! باید به من افتخارکنید!!   از این لحاظ گفتم! دیروززز در کمال تاسف نشستم با حسرت تمام  ناخونامو از ته گرفتم! تو عمرم تا حالا انقد بلند نشده بود! اما ۲ هفته بود با همون ناخونا بسکتبال بازی می کردم!! دیگه       انگشتام داشت درد می گرفت! مجبور شدم بین بسکتبال و ناخن یکیو انتخاب کنم!! عجب انتخاب سختیییییییییییییی!!! خب صد در صد بسکتبال!!!  الان دیگه یه میلی مترم ناخن ندارم   

بی خیال بابا! خودمو عشق است که شهریور همه باید بشینن هندسه حسابان  امتحان بدن من واسه خودم حال کنم!!! هورررررررررررررررررررررررا!!!!                                                       

  

   

نظرات 3 + ارسال نظر
علی تنها.عشق فقط رسیدن نیست شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ق.ظ http://www.alitanha1.blogfa.com

گلم سلام مرسی ازاینکه به من تنها سری زدی و شرمنده از اینکه دیر به دیدنت امدم؛
پرسید چرا تنها ‏_چون علی خصوصیاتی داره که هرکسی نداره
علی تنها کسیه که برایه عاشقا می نویسه نه خودش؛
علی تنها کسیه که وانمود میکنه توی عشقش شکست نخورده؛
علی تنها کسیه که میتونه معنی عشق رو به همه بفهمونه
اون تنهاست چون خدایش تنهاست

که این طور...

دیاموند دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://immortalove.blogsky.com

این عالیه قبول شدی منم قبول شدم ولی لب مرزی
کنکورم که خراب کردم
خدایی کی با نیم ساعت خوندن تونسته بره دانشگاه تهران که من دومیش باشم
البته من استسنائم
سال دیگه من دانشگاه قبولم
البته به قول خودت چه ربطی داشت

آره!! تو ااستثنایی!!!
اصلا اصتسنایی!!!
این کنکور لعنتی همه رو آواره کرده دیگه!!
مسخره ها هر سالم دارن سخت ترش می کنن! (مفهومی!!! به قول خودشون) به خدا من طراح این سوالارو گیر بیارم سنگ سار می کنم!!
آخه کی تو مدرسه ما این چیزا رو یاد می گیریم که همچین سوالایی رو هم باید جواب بدیم!!؟
یه لحظه آمپرم رفت بالا!!! :دی!!
ایشالا که تو هم قبول شی.

دیبا جون چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com/

شمادختر جالبی هستین
ازتون خوشم مخیاد
وبلاگمن یادتون نره
اگه نیاین دیگه نمیام
فیلاً بای

نگاه کن تورو خدا!!!
بعد مرلین به من میگه اسپم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد