دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

امروز من.!

واستون بگم از امروزززززززززززز!! امروز من کنکور آزمایشی داشتم.اما دانشگاه آزاد خارج از شهر بود! منم که خب! تا حالا تنهایی نرفتم جایی! از دیشب غمم گرفته بود! می دونستم فردا روز سختی در پیش دارم!!!

گفتم خب با بابا میرم! بهتره!

(شب)مامانم: پریماه...فردا بابا بیاد تورو ببره دانشگاه ؟

من: من که از خدامه! فقط ساعت ۷ باید اونجا باشما.

(فردا صبح) بابام:پریماه با آژانسم می تونی بریا...

می دونستم ۶ صبح بیدار بشو نیست!

من:مامان...زنگ بزن آژانس من دیرمه!

حالا من صد دفعه گفتم بهش به این آژانس لعنتی زنگ نزن!این همه آژانس!

مثلا ۲ تا خیابون با ما فاصله دارن.هر دفعه زنگ میزنیم باید دوباره آدرس بدیم(بعد ۴ سال!) حالا خوبه خیابون سر راسته ها!  رفتم پایین جلو دروازه منتظر بمونم.

(بعد از ۷ دیقه آیفونو زدم):مامان پس این چرا نیومد؟؟؟من دیرم شد...

مامانم:دارم دوباره زنگ می زنم.

بعد ۲ دیقه ماشینه اومده سر کوچه بوق می زنه!حالا خوبه آژانسه! رفتم سوار پیکان قراضش شدم. یه پیرمرده بود...هر دفعه میومد هیچ آدرسیو بلد نبود!

سوار شدم...بین راه میگه:ببین...اینجا خونه ما بود قبلا.۲۰۰ مترم از حیاط تا دم درمون فاصله داشت.ما که می خواستیم آژانس زنگ بزنیم حاضر می شدیم بعد زنگ می زدیم.که راننده معطل نشه.(سعی کردم به اعصاب خودم مسلط باشم!!!) گفتم:حاج آقا من ۱۰ دیقه بود جلو در وایساده بودم.میگه:پس چرا منو ندیدی!! عجب گیری افتادیم خدایا.........

بعد از طی یه مسافتی:حالا دانشگاه آزاد جدید کجا هست...؟؟

من که اولین بارمه میرم.نمی دونم.

:منم نمی دونم کجاست.

(نمی دونید چقدر اون لحظه دلم می خواست کلشو بکوبم به شیشه بغلش)

*(اما این کارو نکردم!!خیالتون راحت!)

کارتمو نگاه کردم.گفتم: اینجا فقط نوشته طولارود-ساختمان جدید دانشگاه آزاد اسلامی

گفت:آها طولارود!(یه خورده خیالم راحت شد! گفتم خدارو شکر شناخت!)

بعد طی یه مقدار مسافت دیگه!!!: ببین... اینجا دانشگاه آزاد قبلیه.اینه؟؟!

سرمو چسبوندم به پنجره یه کم خنک شه! گفتم:نه ساختمون جدیدش...

یه کم دیگه رفت...:اینجا دانشگاه پیام نوره...ببین این نیست؟؟

(عجب نفهمیه! البته ببخشید! خیلی اعصابم خورد بود!):نه...دانشگاه آزاده.مگه اینجا طولاروده؟؟؟   گفت:نه!

یه کم دیگه رفت و نگه داشت:اینجا نیست؟؟؟

سرمو بلند کردم.دیدم بالای تابلوش نوشته:دبستان دولتی پسرانه نمی دونم چی چی!

(خدایااااااااااااااااااااااااااا.....غلط کردم...نمی خوام کنکور بدم...فقط منو از دست این نجات بده...!)

گفتم: نه....

دیدم همون طوری ساکت وایساده: من دیگه جایی رو نمی شناسم! همینا بودن دانشگاها.....مامااااااااااااااااااااااااااان......

گفتم خب از یه نفر بپرس.

یهو فکر کنم خدا صدامو شنید...یه پراید  سفید نگه داشت بغلمون.پرسید ازش. مرده یه کم توضیح داد گفت بلوارو دور بزن....بعدش دست راست ساختون مشخصه.یه کم موند..دید پیر مرده همون طوری داره نگاش می کنه...بعد یه نگاه به قیافه من کرد که نزدیک بود گریم بگیره!! دلش سوخت واسم.گفت خب دنبال ماشین بیاید.بیچاره دور زد دوباره تا راهو به اون مرتیکه نشون بده. خدا ازش راضی باشه! خلاصه رسیدیم.خواستم موقع پیاده شدن یه چیزی بگم...بعد گفتم لعنت بر شیطون!(حتی درم نکوبیدم!!)ماشینش به اندازه کافی لکنته بود! رفتم نشستم سر جلسه!! در کمال آرامش و با اعتماد به نفس همه رو هم دارم می زنم!!!! حالا خوبه درسای پیشو نخوندم هنوز!!! اما تخصصیا!!! ۳ تا سوال شیمی زدم!! ۱۰  یا ۱۲ تا ریاضی! ۱۵ تا هم فیزیک...الانم خیلی خسته ام....فعلا خداحافظ همه...یه وقت سر نزنیدا...یه وقت نظر نذاریدا....بی معرفتا!


نظرات 11 + ارسال نظر
همین حوالی پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://haminhavaly.blogsky.com

سلام
من اولین باره که وبلاگتو میخونم اما نوشته هات جالبه
خوشحال میشم به منم سر بزنی
اگه دوس داشتی منو لینک کن به نام همین حوالی
بعد به منم خبر بده که لینکت کنم.
موفق باشی

مرسی.بازم بیای

محمد دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ http://my-mind.blogsky.com

سلام پری
ممنون که وبم سر زدی
ولی این یکی وبم جدید بودا
درضمن به نظرم با اینکه سال سوم هستی کنکورتو با در نظر نگرفتن شیمی قابل قبول دادی
موفق باشی

آره!!! با در نظر نگرفتن شیمی!!!

محمد دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://my-mind.blogsky.com

راستی من زیاد تو وبلاگم نمینویسم
بیشتر بهونه ایه برای با دوستان بودن
به هر حال اگر دوست داشتی منو لینک کن
بازم امیدوارم
موفق باشی

باشه!لینکت می کنم!
تو هم همین طور

جوجه کلاغ سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

اشکال نداره عزیزم ...
گاهی پیش میاد خو ...

آره دیگه!!ولی واسه من از این گاهی ها زیاد پیش میاد خب!!!

ماریا چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.rosvayezamoone.blogsky.com

وبلاگت زیباست دوست عزیز من!
من خیلی بیشتر خوشحال میشم که لینکت کنم!
خاصیت ما دخترا بدبخت بودنمونه!
راستی عزیزم با چه اسمی لینکت کنم؟
ممنون میشم بگی

الان میام وبلاگت بهت میگم

مارال چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.unique_angel.blogveb.com

والا تو دیگه نهایت نامردی هستی .بمیری هم دیگه نمیایم به وبلاگت سر بزنم .این همه من خر دلم واست تنگ شده بود .
خیلی از دستت ناراحتم
دیگه نه من نه تو پری خانوم اسمم هم نیار که دیگه دوستی به اسم مارال نداری موبایل هم ندارم بت بزنگم فوشت بدم!
خیلی نامردی 10 بار اومدم وبلاگتو دیدم نظرم گذاشتم تو هی نگفتی این مارال زندس یا مرده یادت باشه اینارو منم که دیگه دارم میرم تهران بعد از تابستون
دیگه بای بای

خانوم با معرفت!معلوم نیست چه گندی زدی به وبلاگت نمیشه واست نظرگذاشت.هزار بار اومدم واست کامنت گذاشتم نفرستاد! گوشیتم که جواب نمیدی خودتم که رفتی کرمانشاه من از کجا پیدات کننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هان؟؟؟؟ من از تو عصبانی ترم هاااااااااااا امسالم که داری میری نامرد تویی نه من.باز من واست آف گذاشتم.تو چییییی؟؟؟؟

یکتا چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ق.ظ http://adi-nadi.blogsky.com

سلام عزیزم
جقدر ساده مینویسی
مث خودمی
خیلی خاطره باحالی بود
جقدر حرص درار بود طرف

آره!! خیلییییییییییییییییی

آزفنداک فراواک شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ http://www.varsho.blogsky.com

درود عسلم خوبی شیطون؟؟؟؟ خوشگلم خودتی
بریماه جان میخواستم بیشتر باهات آشنا بشم
بچه کجایی گلم؟ اگه دوست داشتی حتما بهم بگو شماره امو بزارم باهم صحبت کنیم تازشم مقسی که به بلاگ من اومدی منتظرتم عسیسممممم

تو وبلاگت واست نظر خصوصی گذاشتم.

_عشقفقط رسیدن نیستali tanha1 یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ب.ظ http://www.alitanha1.blogfa.com

سلام من امدم
راستی بدم نمیاد اگه با اسم عشق فقط رسیدن نیست لینکم کنی
ممنونم و منتظرتم
تو لینک شدی

باشه!لینک شدی!

دیبا جون چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com/

بله
عجب مردمی پیدامیشنهاااااااااااااا
ادمودیوونه میکنن
شما خیلی صبورین
منکه اگه بودم
دیگهئ هیچی
متاسفم
دیگه بایدبرم
منم شما رودوستدارم
ایوایییییییییی
دیرمشد
بای بای

من خیلی صبورم؟؟؟!!
زود قضاوت نکن!

طولارود نیوز سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ http://tolaroud.blogfa.com

ما شما رو لینک کردیم جالب بود

ممنون! ولی نمی فهمم یه همشهری بلگفایی آدرس منو چه طور پیدا می کنه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد