دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

عنوان نداره!

از انسان ها غمی به دل نگیر زیرا خود غمگینند...

زیرا با آنکه تنهایند از خود می گریزند...

زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند...

پس دوستشان بدار حتی اگر دوستت نداشته باشند...




                                                                            دکتر شریعتی

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://mursa2008.blogfa.com

راستی دانلود کردی خوب بود ممنون میشم خبر کنی

آره مرسی

نونوچه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو من اومدم
بووووووووووووووق بووووووووووووووووق... پری جون برو کنار... الان لامبر گینیم زیرت میگیره ها

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عموم که باز غوغا کرده...

عمو شریعتی هیپ هیپ هورااااااااااااااااااااااااااا

امضا نییدی؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد