دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

دنیای این روزای من...

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است...

اااااااااااااااااااااااااااااااااااه!! نمی دونید دیشب ساعت یک ونیم- دو خدا چه پارتی راه انداخته بود تو آسمون شهر ما!!! رقص نور...رقص نور...!!!خیلیییییی خفن بود! ولی صداهاش زیاد خفن نبود!

آخه من یه خورده ترسوام!! همچین می خواستم خمیر دندونو بردارم مسواک بزنم یهو یه صدایی اومد!

باورتون نمیشه چقد بلند بود!ا انگار یه بمب ترکید! منم از ترس از دستشویی پریدم بیرون دویدم پیش مامانم!!

هر هر هر!! خودمم خندم گرفت از این عکس العمل!!!

وایییی بچه ها یه اعتراف کنم؟ امسال اولین سالیه که نمی خوام مدرسه زود بیاد...

هر روز میگم فردا بیدار شدم واسه کنکور می خونم.اما کی شب ساعت ۳ بخوابه می تونه صبش زود بیدار شه که من بتونم؟!  راس ۱۲ بیدار میشم. اولم کامپیوترو روشن می کنم.

این ماه رمضونم جفت پا اومد وسط زندگیمون باشگاهمونو تعطیل کرد...باز به خاطر بسکتبال هرروز ساعت ۷ بیدار میشدم...مردادم داره تموم میشه...از اسم کنکور متنفرمممممممممممممممممممممممممممم....!

نظرات 6 + ارسال نظر
پیمان پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.eshge86.blogfa.com

سلام چی چقد بد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان میام وبلاگت می گم.

پیمان پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.eshge86.blogfa.com

دنیای این روزای من


دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده

انقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده

دنیای این روزای من درگیر تنهاییم شده

تنها مدارا می کنیم دنیا عجب جایی شده

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

در حسرت فردای تو تقویممو پر می کنم

هر روز این تنهاییو فردا تصور می کنم

هم سنگ این روزای من حتی شبم تاریک نیست

اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

دنیای این روزای من همقد تن پوشم شده

انقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده

دنیای این روزای من درگیر تنهاییم شده

تنها مدارا می کنیم دنیا عجب جایی شده

داریوشو عشق اسسسسسسسسسسست!!!

بردیا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ http://Death-Angel.Blogsky.com

درس خوندن خوبه

اما . . .

به موقعش، جوری که وقت آدم رو نگیره

راستی من برنده شدم جایزمو بده میخوام برم

عجب...
اگه اون طوری باشه که من هیچ وقت وقت ندارم!!!!!!
کدوم جایزه؟؟؟؟!!! واسه سوالم!؟ جایزه ای نبود!!! :دی

پریسان پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://my-sense.blogsky.com

من که میگم زودتر از مهر بخونی وقت خوشکلتو حروم کردی!!!
تجربه دارم

نمی دونم...

نونوچه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

تکبیر!!!
مرگ بر کنکور!!!
مرگ بر کنکور!!!
مرگ بر کنکور!!!


ماشالله به این سرعت آپ پری جون!!!

آخ گفتی...آخ گفتی...!!
آره...دارم دغ دلیمو خالی می کنم! کارتم 25 ساعتست واسه همون!!
این تموم شد دیگه روزی 1 بارم شاید به زور بیام!!!

دیبا جون چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com/

ووووووووووووووووووووووووخیلی باحالب بود
واقهاً باحال
هم هم هم
شما خیلی باحالین
اره
منم دوست دارم مثل شما بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد